Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Én nem tudom mi ütött a férfiakba a hétvégén, de amikor elmentem barátnőmmel szórakozni, alig bírtuk elhesegetni a bénábbnál bénább dumával jövőket:

- Sziasztok! Kérdezhetek tőletek valamit?

- ...

- Fehér vagy vörös?

- Fehér.

- Akkor ezek szerint a fehér bort szeretitek.

- Ja...

- Ahogy látom a legjobb barátnők vagytok.

- Igen, olyasmi.

- És ti is egymás samponját használjátok?

- Nem. 

- Ez érdekes. Mert általában a jó barátnők egymás cuccait használják.

Na itt léptünk le...

Fél óra múlva két jómadár környékez meg minket.

- Hello! Szeretnénk kérdezni valamit. (mindezt iszonyat halkan)

- Nem hallom, hogy mit mondasz.

- Valamit kérdeznénk tőletek.

- Mondd...

- Szerintetek a nők vagy a férfiak hazudnak többet?

- Egyértelműen a férfiak.

- Szerintünk meg a nők. A barátom (és rámutat a mellette álló srácra) nem rég szakított a barátnőjével, mert a lány össze-vissza hazudozott neki.

- ....

- Nincs hozzáfűzni valótok?

- Nincs.

 

Alig telik el öt perc. Leül mellénk két pasi.

- Sziasztok! Én Xy vagyok. (végre valaki bemutatkozik...)

- Én meg Yx...

- Buliztok?

- .... (mégis mit gondol miért jövünk le egy szórakozóhelyre?)

- Voltatok már táncolni is? Nincsenek sokan?

- Voltunk. Tömve van.

- Na és mit csináltok az életben?

Elmondom neki, hol és mit tanulok.

- Óóó, és milyen óráid vannak azon a szakon? Például hogyan nézzünk csábosan?

Elnevetem magam.

- Ja, nem csak vicceltem. Egyáltalán nem nézel csábosan.

Kösz az oltást... Nagyon bejön...

Azért volt normális duma is, de arra nem emlékszem pontosan, viszont számot cseréltünk a sráccal. Pedig tényleg úgy mentem el szórakozni, hogy szarok én a palikra. :-)

Egyébként a top 1 duma (ami tényleg tetszik): Pasival nagyon szemezünk, aztán lekér egy másik sráctól, akivel épp táncolok (nagyon "ments meg kérlek"-szemmel néztem rá). Majd közli: De én nagy lókötő vagyok ám! Csak a mihez tartás végett ;-)

Címkék: buli csajozás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr941171487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása