Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Gyanítom, hogy a fenti megállapítás nem a 21. század vívmánya. Az ember mindig ember marad. Igen, a jókislányság csak álca volt mindig is, és minden nőben ott szunnyad az örömlány.

Mert, hogy örömet akar szerezni... saját magának. És ehhez mintha nem lenne elég egy férfi, aki egy életen át végigkíséri.

Nap mint nap felvetődik bennem a kérdés, hogy létezik-e igaz szerelem. Amikor nem vágysz semmi és senki másra, csak RÁ. Hosszútávon, és nem csak ideig óráig. Néha egy-egy szerelmespárt látva ellep a rózsaszín köd engem is, és sóvárogva sóhajtok fel, hogy "haj be szép is ez a szerelem!". Aztán amikor ott lenne a lehetőség, és egy daliás lovag komoly kapcsolatot szeretne tőlem, szépen kikosarazom és kacagva tovább lépek. Persze, nyilván ennek az az oka, hogy hiába daliás az a lovag, nekem akkor sem eléggé az.

Bevallom: nekem a nagyképű, hatalmas egóval megáldott, csízmosolyú lókötők jönnek be. Akiknek már a szemük villanásából látom, hogy semmi jóra nem számíthatok. És mégis ők kellenek. Régebben azt hittem, meg tudom őket szelidíteni, és majd miattam jó útra térnek. Aztán rájöttem, hogy a nagy büdös francokat! Kutyából nem lesz szalonna, de még szalámi sem. :-)

Nem voltam mindig ilyen cinikus. Kamaszként hittem a nagybetős Szerelemben, és a hercegben fehér lovon. Persze, már a legelső kapcsolatom is tiszavirágéletű volt valamint meglehetősen kiábrándító.

Egy gimnáziumi évfolyamtársammal jöttem össze egy kirándulás alkalmával (azt az első csókot azóta is top 3-ba sorolom, olyan egetrengetően fantasztikus volt). Egy hétig voltunk "együtt". Aztán a kirándulás utolsó napján hirtelen megváltozott, hidegebb és visszafogottabb lett, majd a buszon hazafelé megbeszéltük a dolgokat. Azt mondta, ő sosem lenne képes viszonozni az én érzéseimet, túl jó vagyok hozzá, és egyébként is félti a kapcsolatunkat a saját osztálytársai pletykálástól (ez utóbbi: WTF?!).

Nemrég jöttem rá, hogy ugyanezeket a mondatokat ("nem vagyok elég jó hozzád" stb.) azóta vagy egy tucatszor hallottam. Mintha újra és újra ismételné magát a történelem. A saját történelmem. Hogy miért kellett nekem ilyen elcseszett egy karmával születnem szerelmi téren?! Biztosan ki tudnék törni belőle, valamifajta életfeladat kapcsán, amit végre sikeresen oldok meg, csak éppen fogalmam sincs mi lenne az. Gondolom, itt van a szemem előtt...

Elnézést az ezoterikus gondolatokért, csak valóban nem tudom már mire fogni azt, hogy ilyen szerencsétlen vagyok. Pedig nem vagyok csúnya, nem vagyok buta, szeretek társaságba járni, szeretek táncolni, iszok sört, bort, pálinkát, jagert (magyarul mindent). Mosok, főzök, takarítok, és ha a BL-t nem is követem, de azért képes vagyok végignézni egy focimeccset. Tiszta multifunkcionális vagyok. Lehet, hogy ez a baj?

Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy azért nem kellek tartósan senkinek, mert azt érzik a férfiak rajtam, hogy meg tudom állni a helyem egyedül is. Valóban, sosem voltam az a pátoyolgatni való típus. Legalábbis nyíltan nem. Nem mondanám, hogy fiús lány voltam, de mindenestre nem az a cicababa, akinek a kegyeiért versengenek. Sok fiú barátom volt mindig is. Mert mindent meg tudtak velem beszélni... hurrá! Szóval bizonyos szempontból olyan vagyok, mint egy pasi. Ezért nem kellek nekik csak egy-két éjszakára?

Visszatérve a bejegyzés címére. Az van, hogy az évek tettek idézőjeles k.rvává. Vagyis egy olyan lánnyá, aki ha nem is kifejezetten az egyéjszakásokra hajt, mindenesetre nem szívesen marad ki egy jó kalandból. Egyszer élünk-jeligével. Na meg persze azért, mert azt látja maga körül, hogy forr a vére a kortársainak, és a legvégsőkig akarják feszegetni a határokat... amíg még lehet. És egyébként sem kell ő senkinek tartósan, akkor meg miért maradna ki a jóból? ;-)

Egyáltalán: a tartós kapcsolat nem csak kamu? A gyávák élethazugsága, akik nem merik kihasználni a lehetőségeket.

Vagy ők hazudnak, vagy én.

Címkék: szex kérdések párkapcsolat szingli

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr231142802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.05.25. 15:52:21

Átérzem amit és amiről írsz, nagyonis. Bár már túl vagyok mindenen, de alaposan megszenvedtem a kapcsolatokért, míg megállapodtam.
A tartós kapcsolat nem kamu. Van ilyen is. Ritka mint a fehér holló. De van. Mert nem kell rögtön az első időkben, években feladni, folytatni kell tovább. Ha persze passzolsz az illetővel! :)
Ne keseredj el, majd akkor jön el a boldogság, amikor nem is várod!

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.05.25. 17:54:59

Köszönöm a bíztató szavakat! Az az igazság, hogy a lelkem mélyén tudom, hogy én hazudok, és nem a tartós kapcsolatban élők.
Mellesleg nem tudod annak a bizonyos fehér hollónak a címét? :-)

Blazej Dr. 2009.05.26. 15:46:16

Szerintem a megoldás kulcsa számodra abban lesz, hogy mindent meg tudsz beszélni a pasikkal. Így elveszted az egyik legfontosabb dolgot amit egy férfi keres a NŐben, az örök titkot. Ezáltal nem leszel több nekik, mint egy jó haver, akivel néha szexelni is lehet...
Másrészről akiket pedig nem tartasz kihívásnak, te kosarazod ki.
De, ha jön az igaz szerelem, akkor ezek a dolgok maguktól eltűnnek, meglásd. És abban igaza van ildsisynek, hogy akkor tör rád, mikor nem számítasz rá, ezt én is tudom bizonyítani :)) Addig pedig "ne maradj ki a jóból!, de ne is keresd görcsösen a szerelmet!
Várom a következő bejegyzést! :)

Cibula Levente · http://cibulalevente.blog.hu/ 2009.05.31. 01:14:51

Minden nőbe kell egy jó adag egészséges kurvaság, különben gyorsan dobják őket a csízmosolyú lókötők.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.01. 19:05:09

Bocsánat, hogy ilyen késve moderálom a hozzászólásokat, igyekszem máskor minél hamarabb engedélyezni ( azt ami engedélyezhető, természetesen :-)). És majd írok, ha lesz ihletem. Lehet, hogy öt perc múlva, lehet, hogy öt nap múlva. Mindenesetre örülök, hogy nem csak a falnak beszélek. Köszönöm a hozzászólásokat!

Katzeryn 2011.01.29. 16:14:45

Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi életet, mindenki eljátszik a csábítás gondolatával, ez az egész szerintem az ösztönökhöz köthető. A "nem vagyok elég jó hozzád" szöveget én is hallottam már elégszer, 2 éve folyamatosan, és abszolút hülyeség. Ha így lenne, miért lennék olyan emberrel, akiről tudom, nem elég jó nekem?
süti beállítások módosítása