Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

És kimondta! Napokig tiprodtam, hogy kell-e nekem ez a kapcsolat, vagy sem. Komolyan kell-e, vagy csak a carpe diem miatt. Annyira vonzanak más férfiak is rajta kívül. De ugyanakkor vele meg minden olyan intenzív, hogy nem lenne szívem félrekefélni. És még értelme sem lenne, mert nagggyon jó vele.

Naná, hogy a jól elrejtett pszichológuskodásom előtört belőlem egyik este. Ő meg fittyet hányva rá kimondta azt a mondatot, amivel egy csapásra megváltoztak az érzéseim, és fellélegeztem.

"Nem érdekel, ha mellettem még három szeretőt tartasz. Nem vagyok féltékeny, kinőttem már ebből. Ha neked így jó, akkor felőlem rendben van." - közölte rezzenéstelen arccal, teljesen őszintén.

Eddig azt hittem ő az, aki totálisan oda van értem, és én irányítok. Tévedtem. Taktikus a fickó, meg kell hagyni. Ugyanis pontosan ez az, amivel jelenlegi állapotomban meg lehet engem fogni. Mondhatni rátapintott a lényegre. Nem zárja be a kalitkát - ettől egyébként rettegtem. Viszont az meg alapkitétel ugyebár, hogy amit szabad, az már korántsem olyan érdekes ;-)

Címkék: szex párkapcsolat pasi megcsalás

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr11238092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fitz 2009.07.10. 12:15:30

Szerintem ez gáz.

alumi 2009.07.10. 12:45:47

@nyarifecske: ha csak szexeltek, akkor ebbe -az én értékítéletem szerint- ez is belefér. hogy ő is mással is, és te is... ezt el kell fogadni.
ha ezt így ki tudta mondani, akkor érzelmileg vajmi kevéssé kötődik hozzád.

Fitz 2009.07.10. 14:23:27

@nyarifecske: Nagyjából amit Primula írt.
Rendes kapcsolatban a szeretőtartás szerintem nem megengedett.
Ha meg csakszex, akkor meg mindegy.

Fitz 2009.07.10. 14:25:30

@nyarifecske: Ja meg hogy "kinőttem már ebből". Mintha a koron múlna, hogy valaki hagyja félrekefélni azt, akit szeret(?) vagy nem.
Ha meg nem szeretitek egymást, akkor miről beszélünk?

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.10. 17:40:51

Hát jelenleg nem tartunk még "rendes" kapcsolatnál - bár itt most nagyon elgondolkoztam azon, hogy mi számít rendesnek, mert ha az, amit a baráti körömben látok, akkor én nagyon jól megvagyok így is, köszönöm szépen (ti.unalom, állandósult veszekedések, féltékenységi rohamok, hisztik, félrekúrások tarkítják ezeket a "rendes" kapcsolatokat :-)).

További válaszok az új bejegyzésben.
süti beállítások módosítása