Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Itt vagyok, ragyogok. Ha hiányoztam volna valakinek...

Rám szabadult a munka, ráadásul pont egy túlórázos időszakba csöppentem bele. De húzom az igát, pörgök ezerrel (még hétvégére is hoztam haza melót ;-)).

Hét elején volt egy kisebb önismereti válság: főnökök kerek-perec közölték az első nap után, hogy nem vagyok elég kommunikatív, motivált és mosolygós (ööö... talán azért, mert ezerrel koncentráltam, hogy minden infót megjegyezzek, amit rámzúdítottak?). Én meg közöltem velük, hogy bocsi, de nem vagyok az a pompo(mo)zós típus.

Ehhez képest, ma már eufórikus állapotba jöttem, amikor kimutatható eredményt értem el. Hiába, fejlödő képes vagyok. Meg is lettem dicsérve (már ha a "na látod, erről beszélek" annak számít...).

Hát, így telt az első hét. Sajnos nem tudom most bő lére ereszteni, mert "monitor-undorom" lesz.

Címkék: állás hétköznapok

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr851982597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.07. 21:13:52

@azallamenvagyok: neked most vmi teljesen más jutott eszedbe, ugye?

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.07. 21:30:55

@nyarifecske: jááj, most veszem észre, hogy elírtam. Szóval, pompomozós.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.05.08. 18:14:33

Eltűnt a délelőtti kommentem...
Mindegy, csak gratuláltam

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.08. 18:29:07

Köszönöm, köszönöm. Majd az első fizunál gratuláljatok igazán ;-)

azallamenvagyok 2010.05.09. 09:06:04

@nyarifecske: bevallom, a pompozósról nekem valami dögös cheerleader ugrott be, el is képzeltelek, ahogy a tevepatás csöcsös művigyorgó csajok között mogorva arccal állsz:P

thesportsbizzo.com/wp-content/uploads/2008/12/beast-cheerleader.jpg
süti beállítások módosítása