Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Ülök lenge pizsamában a gép előtt. Élvezem a tusfürdő finom illatát a bőrömön. Békés vagyok. A világ lenyugodott körülöttem. Vihar utáni nyugalom és csend honol. Az idő egy pillanatra megállt, mégis végtelennek tűnik. Ebben a pillanatban van benne minden: az aerobic óra, a szakadó esőben rohanás egy szál papucsban, egy fiú mosolya a buszon, ahogy ázott verébként leülök mellé. Elégedett sóhaj önt el. Most jó.

Ha az ember szingli, akkor bizony az ilyen pillanatok okoznak örömöt. Tulajdonképpen még szerencse, hogy nem kell megosztanom ezt senkivel, csak az enyémek az érzések.

Nehezen kezdtem ma neki a testmozgásnak - valljuk be, régen is voltam már, szégyellem is a pofámat. Aztán fél óra után hirtelen katarzisom támadt. Bicepszre erősítettünk soft ball-al. A magnóban az "It's raining man" üvöltött, az edzővel egyetemben. Az oktató nagyon karakán nő, és fenomenálisan tud motiválni. A zene ütemére harsogta: hadd lássam bennetek az erőt! És lőn csoda. Igen, erős vagyok. A Férfire gondoltam, akit jelenleg a pokolba kívánok. És nyomtam, nyomtam a gyakorlatot. Nesze, b.szd meg... Elmész te a jó édes anyukádba, hogy rohadnál meg. A dalban ez a sor következett: "find her perfect guy"... Itt még jobban rákapcsoltam, bedurrant az agyam. Menjen a francba az összes jómadár. Hidegen hagy minden egyes tökéletesnek tűnő pojáca. Ha ők kicsesznek velem, hát én is velük. Kihasználom az összeset. Nesztek, ti barmok! És jött az "I need a hero" Bonnie Tylertől. Kétszáz százalékon pörögtem, éreztem ahogy a víz végig fojik a hátamon. Kell a f.sznak hős. Mekkora kamu! És megintcsak a Férfira gondoltam. Te, akcióhős... Röhögnöm kell. Húzz a francba! Az adrenalinom az egekben volt, és csak emelgettem, emelgettem a kezem meg a soft ball-t, energikusan ugráltam. És jött a katarzis: felszabadító érzés futott át az egész testemen. Mosolyogtam, és közben eszeveszetten csorgott rólam a víz. Hogy mikre nem jó egy csalódás! :-)

És ha ez nem lett volna elég, hazafelé elkapott a zivatar. Hömpölygött a víz az utcákon. Én papucsban futottam, mondhatni úsztam. Az egyik sarkon, hopp, hanyatt vágódtam. Berohantam a legközelebbi mekibe, átvettem a nadrágot, amiben edzettem. Feltűrtem, és úgy mentem tovább. Az utcán egy pasi harsányan utánam szólt: "Rajtad legalább papucs van!" :-) A buszon is majdnem megcsúsztam, aztán lehuppantam az egyik ülésre. Csapzott voltam. Egy fiú mégis rám mosolygott. Bennem meg elkezdtek mocorogni a kisördögök. Felszabadult voltam. Csurom vízes, de boldog. Kedvem lett volna leteperni azon nyomban a srácot.

Tegnap is eláztam az égszakadásban, az utolsó métereken már az esernyőt is becsuktam, hadd ázzak el rendesen. Ilyenkor érzem az életet. Cikáznak bennem az érzések, hideg, meleg, nevetek és anyázom egyszerre. Van a nyári záporban valami extrém, amitől nekem egyből szeretkezhetnékem támad. Kár, hogy üres volt a lakás... De hát, szingli vagyok...

"Rough and tough and strong and lean
God bless Mother Nature
She's a single woman too
She took on a heaven
And she did what she had to do
She taught every angel
To rearrange the sky
So that each and every woman
Could find her perfect guy"
(It's raining man)

 

Címkék: boldogság szingli mozgás

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr851208841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.26. 16:20:17

Akkor bizony víz- és törésálló mobilt kell venned.... Olyat, mint a reklámban.
Köszönöm a linket, nagyon tetszett!

yuppie · http://szemetjuppi.blog.hu/ 2009.06.29. 09:47:38

Ez nagyon csábító kis beírás volt, így ismeretlenül is kedvem támadt csatlakozni hozzád... ;) A védtelen, lelkileg rossz passzban lévő nők felébresztik bennem - és szvsz minden férfiban - az ősállatot, a védő ösztönt...

Fitz 2009.06.29. 12:48:43

@yuppie: Aha, szal dugni akarsz. :P

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.29. 13:54:57

@yuppie: Téged is lázba hoz a vihar? ;-) Egyébként már nem vagyok rossz passzban, hála az aerobicnak.... Bár most, hogy már papírod is van arról, hogy lelkileg beteg vagy, pont az esetem lennél - egy pszichológus veszett el ugyanis bennem. :-D

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.06.29. 14:50:31

@nyarifecske: És lelki betegekkel jó dugni?
Elismerem, akár jótékony hatása is lehet. :D

yuppie · http://szemetjuppi.blog.hu/ 2009.06.29. 15:21:45

@Fitz: hát szerintem az én szövegem jobb, bár ugyanazt jelenti :D

Fitz 2009.06.29. 16:08:33

@yuppie: Úgy tűnik beválhat! :D

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.29. 17:07:04

Na ja, én már csak ilyen céda vagyok. Amúgyis épp esik... :-)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.29. 17:17:28

@]Gabó[: Mivel olyan pasival gyakorlatilag nem volt dolgom, akinek ne lett volna valamilyen fura agymenése, így nem tudom melyik a jobb ;-)

Fitz 2009.06.29. 17:21:17

@nyarifecske: szerintem lelkibetegekkel semmi sem jó.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.29. 17:25:17

@Fitz: nem akarom a lelkibetegeket a védelmembe venni, de azért lássuk be, hogy valahol mindenki az. Mutass egy normális embert! :-)

Fitz 2009.06.30. 12:41:36

@nyarifecske: Persze-persze, mindenki hülye, csak én vagyok helikopter, de: azért valamiért létezik ez a fogalom. Vannak emberek, akik az átlagnál is rosszabb állapotban vannak lelkileg.
süti beállítások módosítása