Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

A Triumph teleplakátolta a várost a fürdőruha reklámjával. Először "matróz-stílusban" nyomták. Egy valószínűtlenül magas és gebe csajszi tekergett a plakátokon kék-fehér csíkos bikiniben. Szinte nem is volt dereka. Minden nap megborzongtam, amikor a villamos elment a reklám előtt.

Aztán szerencsére, lecserélték és most egy hippi-lány mosolyog a képekről. Neki már csípője is van. Megnyugodtam, hogy kimehetek én is a strandra az idén :-)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr572040934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nancy Botwin 2010.05.30. 11:13:55

Én attól a plakáttól vagyok ki amelyiknem három csaj van és azt hiszem futnak a vízben. Az is bikini reklám. Mindegyik csajnak tök vékony combja van, annyira látszik a retus...nem értem mire jó ez....

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.05.30. 13:00:18

Már miért ne mehetnél ki a strandra? Ezek csak külsőségek. Aki a retusra bukik az megérdemli.
Mondom én :D

zolddio 2010.05.30. 13:09:36

Ez egy beteg társadalom. Egészen 11-12 éves koromig vidáman jártunk a strandra, aztán a barátnőim elkezdték nézegetni, kinek milyen fürdőruhája van, kinek mekkora a hasa, úristen, a Zsuzsának borostás a hónalja, de ciki. Ott tartunk, hogy ha nem éppen frissen gyantáztatva, szolizva, a legújabb fürdőruhatrendben, narancsbőr és túlsúly nélkül lépsz ki a medence partjára, inkább ásd el magad. A legrosszabb, hogy nyár elején én is beveszem ezeket, és nem szívesen megyek a sok cicamaca közé bikiniben, de augusztus végére már baromira nem érdekel, hogy nézek ki, csak még egy kicsit a parton lehessek a nyár végi napsütésben. Önbizalom-építés kéne, nem rombolás...

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.30. 19:11:51

Nekem rettentő strand-komplexusom van. 14 éves koromig én is szívesen jártam, aztán valahogy feltűnt, hogy nem vagyok olyan vékony és olyan barna, mint a többi lány (mármint szerintem többi). És azóta csak nagy könyörgések és rábeszélések árán lehet engem elcsalni a vízpartra :-)) Tudom, hogy hülyeség, de nekem akkor is az a kényszerképzetem, hogy az én hóka bőrömet, amorf lábamat, és széles csípőmet bámulja mindenki, és berzenkedik, hogy "hogy mer ez ilyen testtel idejönni!".

Na jó, kicsit talán túloztam :-)). De tény, hogy ha egyszál fürdőruhában vagyok, nem érzem magam jól. Persze erre találták ki az egyéb strandkiegészítőket (derékra köthető sál és társai).
süti beállítások módosítása