Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Ígérem soha többet nem nézek nyálas amerikai romantikus filmet. Ugyanis ezektől gyakran az az érzésem támad, hogy a világ szép, a férfiak és nők egymásra találnak, és boldogan élnek az idők végezetéig...

Ilyenkor mindig elkap a szentimentalizmusom, és egy ideig azt hiszem, lehetséges a szerelem. Kicsit sírdogálok is magamban a film alatt, hogy "hol van az én hercegem?", de a végére szent mosollyal gondolok arra, hogy biztosan engem is vár valahol A Férfi (ez is a hülye, érzelmes stáblista zenének köszönhető).

Utálom, hogy átver engem a show-business.

És utálom azt is, hogy nálam ezerszer nyomibb lányoknak van "párjuk". Olyanoknak akik két értelmes mondatot nem bírnak kinyögni. Akik iszonyat gebék. Vagy akik nagyon kövérek. (Oké, oké, nem vagyok egy soványság én sem... :-S). Akik folyton hisztériáznak. Akik papucsnak tartják a pasit. Vagy akiket rabszolga gyanánt tart életük párja. Akik állandóan morcosak. Vagy akik egész álló nap bamba vigyorral az arcukon sétafikálnak. Akik feláldoznak mindent a férfiért. Vagy akik iszonyat karrieristák. (Hosszú még a lista, nem sorolom tovább.)

No mindegy. Holnapra lenyugszom. Elszáll a szentimentális önsajnálatom, letojom a világot, és már fanyalogni sem fanyalgok, amikor meghallom a '"szerelem" szót. Totális közöny rulez!

Címkék: kérdések boldogság

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr411270151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.07.27. 10:31:50

Melyik volt ez a film? :)

Amúgy nincs neked a +10-es pasi? Ha igen, akkor egyrészt a nyavalygásod álságosnak tűnik, másrészt pedig nem gondolod, hogy a pasi megléte távoltartja a jelentkezők valamekkora hányadát?

Ha nincs már a +10-es pasi, akkor csak sima nyavalygás. :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.27. 14:19:29

@]Gabó[: A helyzet ennél jóval bonyolultabb ;-) Megvan 10+-os pasi, csak éppen nem akarok tőle "azon" kívül semmit. Úgy érzem, nem ő életem férfija (már ha van ilyen). Nagyon jót tudok lazítani mellette, kiengedni a fáradt gőzt, de nagyjából ennyi. Ezt szerencsére ő is tudja, és nem hisztizik (pláne, hogy elég érett már az ilyesmihez). Szóval a nyavalygásom nem teljeses mértékben álságos. És a pasiról csak egy szűkebb baráti kör tud, más férfiakat így aligha tarthat távol a megléte.

Ami meg a sima nyavalygást illeti, van benne valami, és éppen ezért írtam a végén, hogy mára el is múlik az önsajnáltom. Ami meg is történt :-D

Fitz 2009.07.27. 14:42:59

A Kaméleont néztem emg a hétvégén.
Na az nem ilyen kis idealista...
Mindenki szemét, senki sem boldog.

Azért jó kis film! Kevés Kamerás Ivánnal, meg hasonló béna színészekkel.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.27. 15:02:34

@Fitz: A Kameléon naggggyon jóóó! Csak Hámori Gabi hozza a szokásos nézését, amitől engem sikítófrász kerülget, de legalább ebbe a filmbe illik ez a szelíd őzgida stílusa...

Fitz 2009.07.27. 15:07:58

@nyarifecske: Tényleg nem érezni mögötte a genyát. Még utólag sem. De legalább pucérkodik. :D

Fitz 2009.07.27. 15:17:57

Egyébként nekem is tetszett, sehol semmi bénázás, profi az egész film. A mondanivalója kicsit szomorkás, hogy ugye a nők csak álmodoznak és ha azt kapják, amit hallani akarnak, akkor hagyják magukat átverni. Viszont ha szerelmes leszel, akkor még genya létedre is megszívod.
Azért jobb volt így, mint valami nyálas befejezéssel.
Csányi meg végre elemében volt, a kis nyikhaj burzsuly "cigógyerek" figura jobban is állt neki, mintha megint szépfiút alakított volna. Mert nem az, hanem az előbbi. :)

bogyócska 2009.07.28. 22:39:26

Nem a "Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt" volt?? Én leültem bambulni, aztán megtetszett. Nyálas, romantikus, de most erre volt szükségem. :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.31. 10:10:39

@bogyócska: talált, süllyedt :-) Én ezerszer láttam a filmet. Még megboldogult naiv kislány koromban láttam a moziban először. Azóta akárhányszor adják, megnézem, de most már lassan kezd csömöröm lenni.

@Fitz: Csányit én elször és utoljára a Kontrollban láttam hitelesen és jól játszani. És mintha azóta nem tudna más figurát hozni (ld. fapofa, fahang). De igazad, van a Kaméleonban most csak közepesen volt szar :-)) Ami katasztrófa az az SOS Szerelem - asszem ez volt a címe... mondjuk ott az egész film egy nagy ratyi.
süti beállítások módosítása