Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Megvan az új állásötletem: alibi ember leszek. Álbarátnőt alakítok, vagy elmegyek a hűtlen feleségek helyett konferenciákra, miközben ők egy hotelben kamatyolnak a szeretőjükkel.... Ilyen ügynökség az internet és a Napló tanúsága szerint létezik: alibigyártó cég. Aki bármilyen ügyletedet fedezi. Ha próbára akarod tenni szerelmed hűségét, színészekkel próbálja elcsábítani őt. Ha féltékennyé akarod tenni párod, a színész eljátssza az álbarátod. Ha hűtlenkedni akarsz, az ügynökség fedez téged.

A cég szóvivője szerint, ha egyszer létezik ez a jelenség (vagyis a megcsalás), akkor azt nem megítélni kell, hanem kezelni. És hogyan kezelné ezt másként a vállalkozó, ha nem támogatással. Ha hazudunk, hazudjunk jó nagyot és mindezt profizmussal!

Gratulálok! És én még azt hittem, hogy a győzikesó-val elértük mélypontot. Tévedtem.

Szóval ez igen! Le a kalappal az élelmes pénzhajhászok - meg úgy amblokk az egész társadalom - előtt! Örülök, hogy még véletlenül sem próbálunk meg szembenézni önmagunkkal, gyengeségeinkkel, hibáinkkal, rossz párkapcsolatainkkal. Minek is azt? hiszen még támogatnak is ebben a "profik" (ezzel a szóval jellemzi magát az a bizonyos ügynökség).

Szó sincs róla, hogy én magam lennék a megtestesült erkölcs. Én is kavartam már boldog párkapcsolatban élő férfival. De fiatalság, bolondság. Azóta benőtt a fejem lágya, átértékeltem a dolgokat. A két év szingliségben eltöltött tapasztalataim alapján levonhattam a következtetést: az emberek buták és undorítóak. Igen, néha még én is az voltam. De sikerült rádöbbennem arra - és ehhez egy normális férfi is kellett -, hogy van még őszinteség és önismeret a világon.

Persze huszonévesen mégis mit papolok én a hűségről és a párkapcsolatról, amikor nem éltem le tizenévet egy férfi mellett? Nem szembesültem a gyerekneveléssel, a mindennapi piszlicsáré gondokkal, az unalommal. De nem tehetek róla, ott motoszkál bennem, hogy az élethez gerinc kell (oké, ezt Csernustól vettem, de mélyen egyetértek vele). Azt viszont sajnos nem lehet a plázában venni kilóra. Azért meg kell dolgozni. Pokoli nehéz lehet szembenézni önmagunkkal. És a tükröt sem köpködhetjük, minden egyes alkalommal, amikor belenézünk, mert fárasztó azt letisztítani mindennap.

Hát jó! Legyenek megcsalások, legyenek őszintétlen kapcsolatok! Legyen ebből biznisz, ha már úgyis ilyen korcsok vagyunk! Hazudjunk a párunknak, hazudjunk a gyerekeinknek, hazudjunk önmagunknak: az nem fáj. Mégis ki szeret fájdalomban élni?

Én viszont nem szeretnék gyereket szülni egy ilyen világba (ezt még sosem mondtam, de most kezd betelni a pohár).

N.b.: Mindazonáltal merem remélni, hogy ez az egész alibi dolog csak egy médiahack (mint a magyar afrikai törzs volt). Akkor némiképp helyreállna a lelkivilágom.

Címkék: média állás párkapcsolat igazság birkák szingli férj feleség megcsalás csernus

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr591857593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.03.23. 07:58:56

Rögtön olvastam ahogy kitetted, de nem volt energiám kommentelni. Most sincs.
De mégis.
Ez most komoly, hogy van ilyen? A legősibb dolgok közé tartozik a félrelépés, de hogy ezt már szervezett módon, legálisan teszik, hát azért szerintem durva.
Állandóan azallamenvagyok mottója jut eszembe az ilyen témáról.
Jó lenne azért ha kiderülne, hogy hülyeség az egész, mert csak rontja a képet elferdült világunkról.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.03.23. 15:02:26

@Vorg a Halhatatlan Báró: úgy tűnik, létezik. Lásd: www.alibiugynokseg.hu/
(na most jó kis reklámot csináltam nekik ;-)). És amilyen cifra emberek vannak csak az én ismerőseim között, simán lehet valódi ez az ügynökség is.

azallamenvagyok 2010.03.24. 13:24:53

hát ez az, a hűtlenség nem maga a megcsalás, hanem a módszeres átbaszás:(
süti beállítások módosítása