Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Vannak a hétköznapokban megmagyarázhatatlan dolgok. Ezek egyike, hogy dolgok eltűnnek, csak úgy. Mintha kis manók csórták volna el őket. Ilyen a zokni. Elvileg az összeset kimosom, és mégis páratlanul maradnak... és jellemzően csak hetek múlva kerül elő a megfelelő pár a hiányzó darabhoz. Fogalmam sincs, hogy csinálják, de sosincs meg egyszerre az összes pár.

A másik nagy eltünő-művész a szemceruza. Ugye eleve egyszerre három táskát használok (kicsit, nagyobbat, még nagyobbat, úticéltól függően :-)). És mindig hordok magammal szemspirált meg szemceruzát. Míg az előbbi sosem tűnik el, addig az utóbbit folyamatosan hajkurászom. Persze nem találom sosem, így kénytelen vagyok újat venni, aztán hipp-hopp előkerül az elveszett darab - természetesen olyan helyen bukkan fel, amire még álmomban sem gondoltam volna. Aztán ott van a szemceruza, negyedéven belül már a harmadikat veszem. Gőzöm sincs hogyan hagyom el őket, szerintem kiugranak a fiókból.

Persze a csenőmanós változat sem rossz ;-): http://port.hu/cseno_manok_the_borrowers/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=3223

 

Címkék: kérdések hétköznapok

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr681867141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azallamenvagyok 2010.03.25. 11:50:38

eszembe jutott a south parkból az alsónemű gnómok c. rész:)

aztán az, hogy a fotelemből a minap két öngyújtót bányásztam ki...

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.03.25. 14:14:47

Lehet, hogy öregszel és szenilissé válsz? :D

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.03.25. 15:17:23

@azallamenvagyok: na ez meg a másik, a fehérneműk is csak úgy jönnek-mennek... (jaj, tudom, nem kéne minden héten új pasi ágyában kikötnöm, és akkor meglennének darabra a bugyiaim ;-)).

@Vorg a Halhatatlan Báró: nem, nem ez már évek óta így megy :-)

zolddio 2010.03.25. 19:58:03

Tipp: soha ne hagyd, hogy a zoknijaid elhagyják egymást! Én a szennyesbe is összecsavarom őket, csak mosáshoz szedem szét, szárítóra is egymás mellé teregetem. Vagy zoknicsipesz. Fiókba ismét összecsavarva kerülnek. Mostanában nem tűnt el zoknim. :) Tesómat viszont nem bírom erre rászoktatni, de előbb-utóbb sikerülni fog, mert radikálisak a módszereim: ha nem találom a szennyesben rögtön mind a két fél zoknit, csak az egyiket, nem mosom ki. :) Reszkessen a pasi, aki velem akar élni! :D

Nekem tollaim tűnnek el leginkább.

Nancy Botwin 2010.04.08. 11:16:06

Szintén bölcsész vagyok és én a kereskedelemben dolgozom, mert van olyan végzettségem is. A diploma nem számít valóban számolni kell, pedig én is szívesebben írnék újságot...:(

Mondjuk én ezt a munkát is szeretem! Leadni meg le kell. El kell menni dolgozni, könyvesboltba miminál bérét, és is ezt csináltam és rá pár hétre lett másik melóm, mert akkora volt a motiváció, hogy ennyiért még felkelni sem érdemes... nekem bevált. :)
süti beállítások módosítása