Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Az ígéretnek nincsen értéke. Az érzelmeknek nincsen jelentősége. Sódrodás van. Arra hajlunk amerre éppen a szél fúj. Isten ments az elköteleződéstől! Na meg a felelősségtől!

F.szkivan! Már sokadszorra hangzik el az, hogy én túl tisztességes/rendes vagyok ahhoz, hogy átverjenek, vagy olyanba rángassanak bele, ami még nem biztos. Nem szeretném többet hallani ezt a dumát a gyáva balfékektől!

Hát, nem akarok többet érzelmeket én sem. Nem akarok több könnyet és gyomorgörcsöt pasi miatt. Pedig most úgy igyekeztem, hogy ne lovaljam bele magamat a dologba. De kegyetlenül levettek a lábamról. Soha többet.

Na, most törnék össze egy tányért, csak sajnálom a készletet...

Címkék: szingli

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr221197162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.06.26. 17:12:35

Ha már sokadjára kapod meg ugyanazt, akkor mögé lehetne nézni.
A tippem az, hogy te az "igazi kapcsolatot" kommunikálod, az elköteleződést.
Ez úgy jöhet le a srácoknak (de úgy gondolom, hogy tévednek), hogy te már hirtelen nagy érzelmekkel viseltetsz irántuk, közös jövőt tervezel velük, de ők még nem tartanak ott, ezért inkább dobnak, mint "problémás csajt".

diszklémer:
Tippemet a saját életem motívumaiból merítettem. A helyzetre illőségéről semmilyen meggyőződésem nincs. Én teljesen a képzelet szüleménye vagyok. :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.26. 17:36:51

@]Gabó[: Igazad van. Meg nem is :-) De ha az "hirtelen érzelemnek" számít, hogy nem hagyom, hogy már a megismerkedéskor lesmároljon, és normális, klasszikus randikat akarok tőle, ahol nem kötünk ki a legelső alkalommal az ágyban, akkor ott azt hiszem nem velem van a baj. És ebben a konkrét esetben például maga a srác jelentette ki egy hét ismerettség után, hogy most úgy tűnik miattam fel kell adnia a szingli életét... És én hozzá képest még visszafogott voltam. De amúgy abban totálisan igazad van, hogy most "igazi kapcsolatot" szerettem volna - ez viszont számomra nem azonnali összeköltözést jelent, hanem csupán azt, hogy nem csak azért vagyunk egymásnak, hogy keféljünk egyszer-kétszer...
süti beállítások módosítása