Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

A következő eszmefutattást a primula által felvetett eü szex és az azt követő vita ihlette. Nem mondom, hogy nálam van a bölcsek köve. Csak azt tudom elmesélni, hogy én miért vetemedtem rá, és milyen érzelmeim, érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Fogadjátok szeretettel, tőlem nektek :-)

Ahhoz, hogy az ember lánya végleg a kukába dobja a tündérmeséket, ahhoz kell egy intenzív szerelem, és egy hatalmas pofon. Ennek a pontos részleteit nem mesélném el, így is rágódtam rajta hónapokig. Legyen elég, hogy én iszonyatosan odavoltam egy fiúért, akivel randizgattam, majd annál több is volt, aztán feltűnt, hogy valami nincs rendben és lassacskán (a hangsúly a lassún van!) kiderült, hogy hát ő nem az a hűséges típus. Én meg időközben teljesen a személyes vonzereje alá kerültem, ő valószínűleg ezt élvezte is, és még hónapokig folytattuk a huza-vonát. Rohadtul kegyetlen érzés volt az egész, de ma már úgy tekintek rá, mint arra, aki felnyitotta a szememet, és voltaképpen rengeteget köszönhetek neki. Tudom, hogy részletek hiányába ezt nehéz megérteni, de ez az egyetlen kapcsolat amiről ebben a blogban nem szeretnék sokat beszélni. Szóval, az én nagy csalódásom itt kezdődött.

És a széria folytatódott. Csak és kizárólag olyan pasikat ismertem meg, akik baromi érdekes személyiségek voltak, randiztam velük, lefeküdtem jó néhányukkal (olyannal is, akiről tudtam, hogy barátnője van). Semelyikőjük sem akart tőlem soha semmi komolyat, mindegyik különböző okot hozott fel, de a konkluzió mindig olyasmi volt, hogy még ki kell élni magukat. Sokszor nem is bántam annyira, hamar túltettem magam rajtuk. A cérna nemrég szakadt el, amikor minden erőfeszítésem ellenére (ti. hogy egyik pasinak sem szabad hinni és rózsaszín ködben úszkálni) kegyetlenül levettek a lábamról, majd a jómadár hirtelen eltűnt - pedig ő lehetett volna életem férfija, ezt komolyan mondom (tökéletes lelki és szellemi hullámhosszon voltunk).

Na, én itt jutottam végleg arra az elhatározásra, hogy kemény leszek. Még fiatal vagyok, nincs veszve semmi. Tapasztalnom kell még. Előttem a világ (mögöttem meg egy pasi... haha). Szóval tök jól kitaláltam magamnak, hogy én talpraesett szingli csaj vagyok, aki nem savanyodik be, és nem is lesz b.szatlan p.csa. Segítőkész hímnemű barátok meg mindig vannak ;-)

Jelenleg is benne vagyok egyfajta eü szexben. Mikor megismerkedtem vele, a beszélgetésünk során már tisztáztam, hogy én most carpe diem fázisomat élem. És bár soha nem csináltam még ilyet, de a megismerkedésünket követő éjszakát vele töltöttem - mondjuk nem volt teljesen vadidegen, ugyanis egy ismerősöm ismerőse. Amikor felhoztam neki a következő randi alkalmával ezt az "éljünk a mának"-dolgot, csak annyit válaszolt, hogy tudja és tiszteletben tartja. És most pont ettől lenne (!) egészen fantasztikus a kapcsolatunk. Hogy nincs agyalás, nincsenek felesleges körök. Két ember van, aki élvezi egymás társaságát. És pont.

Ehhez képest, én tegnap éjszaka nem tudtam elaludni. Mondta, hogy oké, akkor beszélgessünk (nem kellett sokat rinyálnom, csak egy mondat hagyta el a számat, hogy "most meg már nem tudok aludni", és erre jött egyből a reakció... hiába, ért a nők nyelvén :-)). Szingli csaj vagyok, carpe diem van ugyebár, kötöttségektől mentes szex, és én miről kezdem őt kérdezgetni az éjszaka közepén az ágyban, szex után? A családjáról! Hát teljesen meghibbantam? Gyakorlatilag a-tól z-ig mindent kikérdeztem és ő meg készségesen válaszolt, sőt, magától mesélt!

Na most akkor mi a lópikula van? Moziba hívott, és a barátaimmal kvaterkázik. Hogy is állunk ezzel az eü szex dologgal? És mi van, ha én meg könnyedebben szeretném kezelni? Egyáltalán: könnyedén akarom kezelni? Ma reggelre ráadásul primula is rávilágított az ellentmondásokra. Ezen filóztam ma egész nap.

Persze, létezik érzelemmentes szex, ami nyilván nem teljesen mentes az érzelmektől, pláne nőknél, mert mint tudjuk az orgazmus igencsak az agyban dől el (és nem simán az ágyban ... uhh, ma nagyon sziporkázom :-)). De én erre meg azt mondom, hogy nem kell ehhez szerelem, csak vonzalom. Azt meg elég sok pasi iránt érzek.

Viszont ha jobban belegondolok, nem ment könnyen a naaaagy érzelmek kiküszöbölése. Mert nem értettem meg, hogyan lehet ilyet. Aztán rájöttem.

Persze az is lehet, hogy mindezt csak bosszúból csinálom... mert az általam frekventált férfiak mind ilyen csapodárok. Bosszú a világ és a pasik ellen. Ha ti így, én is így!

Nem mellesleg önvédelem is. Hogy én ne sérüljek soha, soha többet!

(Azt hiszem ez a végszó....kifogytam a szuflából :-))

Címkék: szex éjszaka párkapcsolat szingli pasi

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr321223298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2009.07.02. 23:37:25

Ha jól érzed magad vele, ami van, az most épp megfelelő neked, és ő is jól érzi magát, akkor szerintem felesleges azon gondolkodni, hogy hogyan is definiálod ezt a kapcsolatot. A carpe diem-be pont az tartozik bele, adj, amennyit adni tudsz, fogadd el, amit adnak, és mindezt úgy, hogy élvezed. Ne gondolkozz, éld meg. Aztán ki tudja, lehet, hogy fejlődik a kapcsolatotok, vagy egyszer csak vége lesz, de ezen nem érdemes rágódni.

alumi 2009.07.02. 23:45:15

Na ez az!
Mi nők tök más rugóra járunk, ez a baj. Ami a férfinak vadászösztön, az nekünk érzelmi alap.
Ezért nem lennék rá képes, mivel pár alkalom után úgyis meg akarnám ismerni, tudni akarnék többet róla, ha már így összemelegedtünk. Ez elkerülhetetlen. Az a nő, aki hosszútávon ki tudja csukni, h emberként is érdeklődni kezdjen állandó szexpartnere után nyomott, és nem normális, vagy valami rohadt nagy trauma érte, amit szakembernek érdemes kezelnie. Ezzel nem állítom, h az érdeklődés= szerelem, de az biztos hogy egy lépés az érzelmi kötődés felé.
A férfiak pedig alapból úgy vannak kódolva, hogy őket nem annyira hatják meg az érzelmi szálak. Vagy max addig, míg hanyatt nem dőlsz. (kivéve, ha totál szerelmesek, de az életükben talán egy-két alkalommal fordul elő) Egyébiránt minden más, ami ágyon kívül történik:előjáték.
Ha az érzelmi kötődést el akarom kerülni, akkor talán inkább azt választanám, hogyha nagyon "viszket" és érintésre vágyom, akkor keresek valakit, valahol és jól megdugatom magam vele. Egyszer és nem többször. Mivel mi nők jobban bírjuk szex nélkül, és ugye feltalálták a vibrit, egy-egy ilyen hazárdőr szexszel egész jól ki tudjuk húzni pár hónapig, és akkor lehet megint vadászni valakit (max. addigra már lehet kiszemeltünk..). Előbb-utóbb pedig majdcsak jön valaki, aki a lelkünket is megérinti, és többé (legalábbis a kapcsolat ideje alatt) nem lesz kérdés, hogy kivel, mikor, hogyan...

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.07.02. 23:51:08

A szufla már bennem sincs meg, ezért csak mesélek, ami eszembe jut.
Én úgy kerültem ilyen szituációba, hogy egy hosszú kapcsolat után hosszú szünetem volt, aztán egyszercsak egy lány ágyában ébredtem. Aztán pedig hűdejól éreztem magam :))) Sokat beszélgettünk, intim kapcsolatba kerültünk egyéb téren is, de a az ismerősök előtt pl. nem vállaltam fel őt. Sosem gondoltam azt, hogy komolyabbra kéne fordítani a kapcsolatunkat, nem éreztem úgy. Aztán mikor úgy éreztem, hogy ő mégis többet akarna, akkor megszakítottam a kapcsolatot. Nem vagyok benne biztos, hogy többet akart volna tényleg, de úgy éreztem, és nem volt így jó nekem.
Szóval szerintem az ilyen kérdésekben, meg a tiédben is lehet az érzésekre hagyatkozni, hogy mit akar, és mit nem az ember. Azért talán szemétkedni nem muszáj, nekem azt hiszem sikerült, és azóta nem beszéltünk semmilyen módon azzal a lánnyal. :(
Jött aztán a tipikus felállás a részemről, hogy belementem egy csakszexbe, de én többet akartam. Ez végül aztán sokáig tartott, és talán a kockák is fordultak közben, de végül sosem estek a jó oldalukra. :D
Azt is el tudom képzelni még, hogy valaki többet ígér/próbál mutatni, csak azért, hogy megkapja a betevő szexet a másiktól, mert a másiknak a több az igénye. Ezt szemét dolognak tartom, de felmentést adhat, hogy az emberek ritkán gondolkodnak magukról tudatosan.

@Dr. Jula Watson: :) Ja, nem érdemes rágódni. :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.02. 23:52:43

@Dr. Jula Watson: igen, alapvetően soha ilyen kiegyensúlyozottnak nem éreztem magam. Csak a primula által fesztegetett témán agyaltam ma, és ugye pont aktuális :-)

@Répáné D. Primula: erre szokta azt mondani egy barátom, hogy ha a nő megtalálta azt a férfit, akit képes szeretni, akkor nincs szüksége egyéb partnerre. Egy férfinél pedig ez messze nem így van (legalábbis annál, aki nem álszent)...

Dr. Jula Watson 2009.07.03. 00:02:55

@nyarifecske: Ez a lényeg :) Ez egyelőre egy olyan kapcsolat, ami bizonyos fokú barátságon alapul, és nem a nagy érzelmeken. Ez most ilyen. És itt utalnék vissza a férjes posztodra is ;)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.03. 00:26:12

@tuna : szemétkedésről szó sincs. Ez amolyan csendes, észrevétlen "bosszú".

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.07.03. 00:33:24

@nyarifecske: Értem én.
Nálam az volt, hogy nem kellett volna már egy kis szünet után újra lefeküdnöm vele, mert megbántottam vele. Viszont naggggyon jó volt! :) (hogy idézzelek :D)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.03. 00:38:47

@tuna : na én pontosan ilyen szituban voltam, csak a másik oldalról... Én voltam a megbántott, a csalódott. Aztán mikor meg mertem sértődni, rám lett kenve, hogy "te meg akkor eddig minek tettél úgy, mintha barátok lennénk, amikor sokkal többet akartál, te vertél át engem" (ergo, az a szex, az csak baráti volt, nem is értette én min akadtam ki).

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.03. 00:40:13

@nyarifecske: ja, és az a szex akkor még jó sem volt, nemhogy "naggggyon jó" (de erről meg az alkohol tehetett... mindkettőnk részéről :-)).

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.07.03. 00:46:38

@nyarifecske: Megszívjuk néha, én is voltam azon az oldalon. Talán tanulunk is belőle.
Nekem is valami alkohol volt az említett esetben az indító, de aztán harmadnap reggelig már nem ittunk többet. :D

alumi 2009.07.06. 11:02:50

@tuna :
Azért vegyétek észre, hogy amiket leírtok, azok alapján az ilyen eü szexes "lazaság" mögött is mindig húzódik valamilyen érzelem, taktika, bosszú, vagy mittomén.
Ha ez a carpe diem akar lenni, akkor nem értem, hogy jön ide bármilyen egyéb vonzat: szemétkedés, kibaszás, stb.?

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.07.06. 11:58:40

@Répáné D. Primula: Mittomén.
Részemről nem volt érzelem, hacsak a szexhiányt nem lehet annak nevezni, ő jó partnernek bizonyult ennek a kielégítésére. De ez azután történt, hogy egyszer már elváltak útjaink. Ő meg érzelmileg zokon vette, így úgymond kibasztam vele. Őt meg meg.
Mondhatnám szép szavakkal, hogy de én őt nagyon tiszteltem, és emberként sokra tartottam. De akkor tán mégsem kellett volna ehhez a sejthető végkifejlethez eljutni.
Mindegy, már vissza is kaptam az élettől. :D

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.07. 11:52:34

@United Krémsajt of Primula: a lazaságot is tanulni kell. És itt kapcsolódnék a mai bejegyzésedhez (Járunk?). Míg 14 éves korunkban a Petivel való smaci egyértelmű járást jelentett, addig huszon-, harmincévesen messze nem jelent semmit. Mi több! még a szex sem feltételezi a "járást".

Szóval az én esetemben a lazaság a kamaszkori naivság elvesztésével jár, amihez számomra érzelmileg elég kemény út vezetett, ami ha nagyon belegondolok, a bosszú érzésével van kikövezve. Ezutóbbi meg szépen elpárolog, és marad a lazaság. Bár most már ebben sem vagyok biztos, elnézve a friss "kapcsolatomat"... (mármint ami a lazaságot és a carpe diemet illeti - de ettől még óvatos vagyok nagyon... a francnak van kedve megint pofára esni :-)).

Fitz 2009.07.09. 16:21:17

@nyarifecske: A kamaszkori naívság egy dolog, de a szerelmben sem hiszel már?

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.10. 11:19:41

@Fitz: nehéz kérdés.... Nem tudom, hogy higyjek-e benne. Vagyis, hiszek persze, de teljesen másként definiálom ma a szerelmet, mint kamaszként. Például úgy gondolom a mai fejjemmel, hogy lehetek több emberbe is szerelmes, és sokszor képlékeny a határ szerelem és barátság között. :-)

Fitz 2009.07.10. 12:14:36

@nyarifecske: Valahogy így vagyok vele én is. Kicsit sajnálom. Szeretnék megint rózsaszín ködöt, meg ilyen baromságokat. Aszem már nem lesz.
süti beállítások módosítása