Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Bosszankodás "námbör wan": nem lehet reggel rádiót hallgatni, mert a műsorvezetők végigpofázzák az időt 6-tól 10-ig. Kivétel a Jazzy és az MR2-Petőfi, de ezekhez reggel, dugóban, kocsiban nincs mindig hangulatom. Ha autóban ülök, sokkal szívesebben hallgatok pop-ot, r'n'b-t. A danubiusz napközben nem rossz, de reggel Balázsék húsz percen keresztül nyomatják folyamatosan a dumát. Ezzel szemben a rádióegyen ugyan igazi mai slágerek mennek, és nem beszélnek annyit, de Leventéék értelmi szintje a nullát verdesi... alulról. Juventuszon egy hapsi és egy nő van, és az előzőekhez hasonló iq-val rendelkeznek (múltkor például egy olyan beszélgetést kaptam el, ahol azt taglalták, hogy a nőnek bajsza van, a pasinak meg dezodort kéne használnia... valahogy nem vagyok erre kíváncsi, köszönöm). Úgyhogy marad a cédé... Az MR2-t egyébként nagyon szeretem, itthon szoktam hallgatni, és a mobilomon is, ha békávézom, de érdekes módon vezetés közben kevésbé csípázom.

Ha már békávé...bosszankodás "námbör tú": rühellem, hogy nem lehet leszállni a buszról/villamosról, úgy, hogy ne állnának a felfelé igyekvők az utadba. Eddig még senkinek sem jutott eszébe, hogy jóval gyorsabban menne a fel- és leszállás, ha szépen az ajtó mellé (és nem elé!) állnának a felszállni vágyók, hogy a leszálló utasok akadálymentesen hagyhassák el a járművet.

Szintén közlekedés... boszankodás "námbör szrí": sosem értettem, hogy miért teszik ki egyesek a T betűt a kocsi hátsó ablakába. Ha tanuló vezető ül tanuló kocsiban, az rendben van. De ha egyszer megszerezte a jogsit, akkor már nem tanuló, tehát viselje a felelősséget a forgalomban való közlekedésért. Attól még, hogy kint van a T betű, ugyanúgy őt terheli, ha összetöri a kocsimat... Persze arra kíváló, hogy messziről elkerüljem az ilyet. Hiszen ha ő maga is úgy gondolja saját magáról, hogy a jogsija ellenére nem vezet megfelelően, akkor bizony, menekülni kell előle.

Végül bosszankodás "námbör fór": hiába veszek különböző márkájú sampont, mosóport és krémet, ha alaposan megnézem, mindegyiknek ugyanaz az gyártója. Így például az ariel és a tide ugyanúgy a procter and gamble-hez tartozik. De mondok jobbat. Eddig azt hittem, hogy a loreál és a garnyier (ahogyan szokták szépen mondani a reklámban...), szóval, hogy ezeket két külön cég gyártja... Tévedtem. A garnyier is loreál. Legalábbis kis hazánkban mindkettőt a L'Oréal Magyarország Kft. forgalmazza. Gyanítom, hogy mindegyiknek ugyanaz az összetétele, csak a csomagolás más, de fullra ugyanaz van bennük... Haha...

És a bónusz bosszankodás: miért megy olyan rohadt lassan a Moszkva téri mozgólépcső? Állítom, hogy a világ leglassúbb ilyesfajta eszköze.

Címkék: média bkv globalizáció hétköznapok birkák bosszankodunk

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr701386226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.16. 14:32:06

No. 2.: Hajjaj, annyi ilyen van! Vajon ha átgázolnék a kerekesszatyros néniken, akik beállnak az ajtó elé, mintha ott se lennének, akkor jobb lenne? Nem, úgyhogy marad a bosszankodás és a jó példa mutatása. (Na jó, néha kiélem a vágyam azokon, akik értelmetlenül feltartanak.)

Bónusz, de ez is ide tartozik: gondolom mert hosszú, és nehezebb mozgatni. Engem az bosszant, hogy a rajta _álló_ emberek nem mind a jobb oldalon vannak, vagy ha jövök a balon, akkor nem állnak át oda.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.09.16. 15:05:02

@Kocka Költő:

Kerekes szatyros nyugdíjasok, akik előszeretettel reggel 7 és 8 között mennek piacra, amikor a legtöbb ember utazik bkv-n... azok a kedvenceim :-))

Mozgólépcső: ellentétben sok más nyugati országgal, Magyarországon nem ismerik az emberek a jobb-os szabályt. Hiába is várod tehát, hogy félre álljanak...
A mozgólépcső lassúságára adott magyarázatod meg elég gyengus :-) Technikai téren tele vagyunk elméleti zsenikkel, akkor pont ez okozna gondot? Nem hinném.. Én inkább arra tippelek, hogy azért ilyen lassú, hogy tovább élvezd a csoki és süti illatot, ami a metróbejáratnál lévő "pékségből" árad - természetesen egészen véletlenül -, így mire felérsz már korog is a gyomrod, és rohansz princessékhez. ;-)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.16. 15:18:37

@nyarifecske: Micsoda szofisztikált összeesküvéselmélet! :D
Ha legközelebb arra járok, megkérdezem. Továbbá megfigyelem a mozgólépcsők sebességének viszonyát ahhoz a tényhez képest, hogy van-e a tetején látványpékség.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.09.17. 09:10:08

@Kocka Költő: nagy összeesküvés ez az egész világ :-)

EntHusiasm 2009.09.18. 13:34:26

No.: 3-hoz: A jogosítvány megszerzéséhez szükséges gyakorlati óra alatt nem igazán lehet megszerezni azt a rutint, ami a biztonságos vezetéshez kell. Ezért biztosítja a kresz azt, hogy a friss jogsis kitehesse a "T" betűt -ha jól emlékszem- egy évig, és addig kisebb felelősség is terheli, persze, ha bizonyíthatóan nem szándékos.

Amúgy üdv itt:)

A le-fel szállás régen még működött, utóbbi 5-10 évben lettek zombik az emberek:)

bogyócska 2009.09.18. 14:27:19

Csatlakozom, az A4-es lapra nyomtatott T betűhöz ragaszkodtam 17-18 évesen! :) Utólag visszagondolva akkor még baromira nem voltam érett ahhoz, hogy autósként részt vegyek a forgalomban! (Mégis többet vezettem, mint mostanában.)

A fel- és leszállás tényleg botrányos, nekem az a kedvencem, mikor a nénik a gurulós cekkerrel felnyomulnak, majd mindenkin átgázolva bemásznak a jármű belsejébe leülni. Aztán egy vagy két megálló múlva felpattannak, és visszanyomakodnak a tömegben, hogy ott feszítsenek az első helyen, mire nyílik az ajtó. Az nem érdekli őket, hogy talán mások is leszállnak, nem csak ők. :)

A legjobb: egyszer a metrónál láttam olyat, idős néni bottal botorkál a mozgólépcsőtől, erre befut a metró, néni, nehogy lekésse, felemeli a botot, és futásnak ered a célig. :D

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.09.21. 11:47:57

A "T" betűhöz: én úgy tudom sehol sem említ a Kresz ilyet (meg is néztem most, de T betűről szó sincs - de lehet, hogy csak én voltam bamba). Szerintem ezt a T betű dolgot csak önhatalmulag vették át az emberek az autóiskolás kocsikról.
Egyébként én ráadásul úgy tudom, hogy a jogsi megszerzésétől számított két évig kisebb áthágás miatt is elvehetik a vezetői engedélyedet, amit amúgy nem tennének (pl. piros lámpán való áthaladáskor). Nem hinném, hogy a friss jogsist kevesebb felelősség terheli...
Onnétól kezdve, hogy van engedélyed, ugyanolyan felelősséggel kell vezetned. Attól függetlenül, hogy abban teljesen igazatok van, hogy a gyakorlati órák alatt megszerzett rutin édes-kevés (mellesleg ez is röhej). Én is paráztam friss jogsisként. Éppen ezért jóval óvatosabban is vezettem. De azt is gondolom, hogy a forgalomban közlekedő többi autóst baromira nem érdekli, hogy én újonc vagyok. Mellesleg úgy érzem, a T betű megléte inkább egy pszichikai hadviselés... magaddal szemben. Kint van a kocsi hátulján, és te megnyugszol, hogy úgyis "béna" vagy, így kevésbé vagy óvatos és összeszedettebb. Ez olyan, mintha lenne alibid. Míg ha nincs kint, egyenjogúbbnak érzed magad, és mivel friss a jogsid ezerszer jobban koncentrálsz, mint mások. Legalábbis én így érzem. Mondjuk a T betűsöknél jobban bosszant a 80 éves bácsika, aki alig éri már fel a kormányt, és a baloldali sávban püffög 30-al városban... :-)

Az meg az én különvéleményem, hogy simán felemelném a jogosítvány megszerzéshéhez szükséges korhatárt 20 évre...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.22. 00:25:32

1. a budapesti mozgólépcsők kb 1 métert tesznek meg másodpercenként. a nyujorki mozgólépcső kb fele ekkora sebességgel halad (állítólag, nem mértem).

2. marketing-órán egyszer a tanár mesélte, hogy a loreal-nál agymenés volt, hogyan lehetnek növelni a profitot. nézegették ezt-azt, végül kitalálták, hogy van egy piaci szegmens, az 50 fölöttiek, akik többnyire még dolgoznak, tehát van sok pénzük, de a gyerekeik már önállóak. rájuk kell kitalálni valamit. a brainstorming eredményeképpen feltalálták az őszülő hajra szánt sampont és kondicionálót, amiben direkt speciális komponensek vannak. "ezt persze nem kell nagyon elhinni" - mondta erre Bauer tanár úr, és hozzátette, hogy ezen a samponon tízszer annyi profitja volt a loreálnak, mint a többi termék átlaga.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.09.22. 09:46:49

@elemes2: a bp-i mozgólépcsők nagy része normális sebességgel halad, de a moszkva téri iszonyat lassú (lehet, hogy nyújorkra akarunk hajazni? :-)).

A loreálos sztori meg miért nem lep meg? ...
süti beállítások módosítása