Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

(A technika ördöge úgy gondolta négyszer posztol. Vagyis én posztoltam négyszer, de azért mert éjjel nem akarta publikussá tenni, csak most látom, hogy mégis :-))

- "Mert te üvegfalakat építesz magad köré" , "Túlbiztosítod magad". Valóban nem vagyok egy kifejezetten kalandvágyó alkat.

- "A veszély annál messzebb van, mint amilyen közel van a baj". Ma este pusztán empíriából rám lötyintettek egy kis sört. Legközelebb tudni fogom, hogyha lódul a pohár, eléteszem a kezem, és kivédem, hogy ne loccsanjon a ruhám ujjára a nedű. Tapasztalat. Amíg nem történik meg, addig nem tudok róla. Ha soha nem próbálom meg, nem derül ki.

- Itt állok egy majdnem-diplomával a kezemben, három idegennyelvvel a tarsolyomban, nem elhanyagolható érzelmi és racionális intelligenciával, és mégsem teljesíthetem be a vágyaimat (már el is felejtettem mik azok... volt benne dokumentumfilmezés, volt benne Kepes András, mint példakép, volt benne multikulti.. de már nagyon haloványan él bennem). Szóval, nem azért nem tudom mindezt megvalósítani, mert nem vagyok elég jó, hanem azért, mert nincs rá lehetőség. Vagy én vagyok túl gyáva?

-Ahogy erre ma este egy kvázi vadidegen rávilágított: nem is biztos, hogy én annyira akarom az elsőkörös munkákat, ami után kajtatok.

- A magánélet 10 pontot ér, a karrier csak 8,5-öt.

- Ugyanakkor, csak szeretetből és elismerésből nem lehet kenyeret venni, és ruházni a gyereket.

- Utálom a "háereseket". Mert őket csak betanítják a cég filozófiájára, pszeudo-tudományt találnak ki az önéletrajzok és motivációs levelek elemzésére. Közben értenek egyáltalán a munkához, amire embereket toboroznak? Kétlem (tisztelet a kivételnek).

- Most komolyan: hány tehetségtelen vadbarom rohangál céges kocsival a segge alatt, pusztán azért mert jól tud excel-táblázatot elemezni, és csilli-villi power point bemutatót tartani?! Eközben én itt ülök, kedden hajnali négykor, mert qrvára RÁÉREK, baszki!

- És a sors ironiája: ismerőssel bárban kesergünk azon, mennyire nehéz ma Budapesten munkát találni, amikor megjelenik egy volt-kolléga, aki lehet, hogy majd tud valami munkát nekem (naná, hogy az előskörös, szívemvágya melók közül). Most ennek tulajdonítsak jelentőséget?

-Öt évvel ezelőtt nekem senki sem mondta, hogy egy szép napon túlképzett leszek, és azért nem kapok munkát. Ha ezt tudom, nem veszem ennyire komolyan a felsőoktatást.

- És mégis, ha körbenézek magam körül, meg kell állapítanom, hogy mégiscsak én vagyok a béna, ha egyszer másoknak sikerül(t)...

- Hajj, ezen már csak Terézanyu (aka Rácz Zsuzsa) segíthet. A Télapótól már megrendeltem az új könyvet, remélem ott lesz a fa alatt. Ha munkám nincs is, legalább hadd viduljak egy jót.

Címkék: éjszaka kérdések állás morci

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr571530941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyócska 2009.11.17. 16:30:01

Na, ez jó. Szerintem baromira lusták vagyunk, és nem is akarunk dolgozni, csak élvezni az életet! :D

Én annyira, de annyira szeretnék karrierista lenni! Frankó lehet minden mást háttérbe szorítani, és eszeveszett iramban a munkára koncentrálni. Örömtáncot járni, ha
- a 3 órási és 4 órási meló közé még egy fél 4-eset is kapok hirtelen,
- reggel 5-kor csörög a telefon, mert 7-kor már dolog van,
- 10 munkaóra után közlik, hogy még maradj bent 2 melót megcsinálni, vagy esetleg egész éjszakára is, mert a kolléga beteg.
- a heti egy szabadnapomon mégis behívnak.

Főleg, ha mindezzel sok pénzt is kereshetek.

De ez nekem nem megy. És nem tudom, én vagyok-e lusta/béna/vérszegény, vagy a világ kergült meg. Mert ha ez a hajtás ilyen sok embernek megy, csak el kéne gondolkodnom, mit csinálok rosszul...

És igen: 5 évvel ezelőtt senki nem kólintott fejbe, hogy ejnye fiam, jön a világválság, meg különben is a fél ország olyan szakot végez, amilyet te akarsz, csinálj már egy hátra arcot, és felvételizz inkább matekból meg fizikából. Bár, nem tudom, akkor nem ugyanitt tartanék-e.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.11.17. 18:35:17

Vagy karrier, vagy család, nem véletlenül mondják. Nagyon keveseknek adatik meg, hogy olyan munkát csinálnak, ami a hobbijuk, amit imádnak és belefér mellette a család is, meg is élnek belőle.

Nekem nagyon jó kis melóm volt, de a céget eladták miközben én itthon vagyok, szóval egész máshova tartozok már, ahova meg nem várnak vissza, marad a leszámolás. Nem tudom, mi lesz, nem akarok ezen idegeskedni.

Aludj inkább :)

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.11.17. 18:35:52

Mellesleg nem lehet kitörölni a két másik bejegyzést? Szerintem ki tudod törölni és akkor nem lesz belőle három....

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.11.18. 09:36:25

@Vorg a Halhatatlan Báró: már kitöröltem, legalábbis én nem látom a másik hármat... Te még látod?

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.11.18. 09:41:11

@bogyócska: pont a minap mesélte egy barátnőm, hogy a cég ahol dolgozott, ott matek-informatika szakot végzettek csinálták ugynazt, amit ő: vagyis ügyfélszolgálatosok voltak...
Nincs mit szépíteni, baromira nem kell ennyi diplomás. Diploma nélkül meg nem találsz jól fizető munkát (persze diplomával is nehezen). Hülye paradox helyzet ez.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.11.18. 13:22:21

@nyarifecske: Én még látom, bár lehet, a program, amivel nézem, megőrzi. Nem netről nézlek :)

Egyébként, mondják, hogy mindenki továbbtanul és nincs már normális szakember, értsd, pék, cipész, cukrász stb...
süti beállítások módosítása