Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Két napja majdnem kimondtam. De még mielőtt a gondolat szóvá érett volna, gyorsan beleharaptam az ajkamba. Még nagyon korai, még nem jött el az ideje - gondoltam -, amúgyis biztosan megijedne az érzelmeimtől. Viszont abban a pillanatban én már teljes bizonyossággal tudtam, hogy szeretem Őt.

Aztán ma reggel, ahogy ébredeztünk, hirtelen elhagyta a száját a bűvös szó. A torkom összeszorult, egy apró könnycsepp mintha meg is indult volna a szemem sarkából. Pár másodpercig lélegzet-visszafojtva bámultam őt. Jól hallottam, tényleg az sz-betűs szót mondta ki? Nem csak hallucináltam? Nézett, nézett rám, fürkészve az arcomat. És megtörtént velem az, ami már hosszú évek óta nem: azt mondhattam egy férfinak, hogy szeretem - tiszta szívből.

És Ő is szeret engem. Még reggel is, kócosan, duzzadt szemekkel, a párna nyomával az arcomon. Sőt, akkor szeret a leginkább!

Már az első randi után sejtettem, de most már valóban tudom is, hogy ilyen bizonyosság csak egyszer van az életben... (és egyben szeretném visszaszívni a tündérmesés bejegyzésemben tett kétkedő és kiábrándult nézőpontomat :-)). Gyerekek, én olyan szerelmes vagyok!

 

Címkék: szerelem boldogság párkapcsolat nagy ő

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr221308605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyócska 2009.08.14. 10:45:09

Jaj, de jó..................................... :):):)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.08.14. 11:10:13

Hajjajj... A hab a tortán, hogy együtt jöttünk el tőle (két külön kocsival), aztán mielőtt elválltunk volna felhívott az egyik piroslámpánál - én elől, ő mögöttem, és így beszélgettünk, visszapillantóból (hmm.. remélem a rendőrbácsik nem olvassák ezt a blogot ;-)). Ilyen szép, koránkelős, esős reggelem még nem volt!

hegmesek 2009.08.14. 18:02:10

Jaj, annyira nagyon örülök... :) ez az "sz" betűs... igen, ki kell várni, akár szájelharapással is... büszke vagyok rád, meg hogy ezt így, meg hogy épp jókor köszöntött Rád... ejj. én is hasonló jókról számolhatok be. mikor tali? van borom is :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.08.14. 18:20:57

@smellthecoffee: örülök, hogy te is rózsaszín ködben úszkálsz. Megérdemelted! Tali esetleg jövő héten?

hegmesek 2009.08.14. 19:58:40

@nyarifecske: Simán. Ha sikerül kikeverednünk egy-két órácskára a ragacsos, rózsaszín felhőtömbből :) hiszen tudod, nehezen ereszt :)

SassyGurl 2009.08.16. 23:22:37

szia! de irigyellek, én régóta keresem ezt az érzést...de valahogy nem jön...

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.08.18. 11:08:28

@SassyGurl: hát nekem sem sikerült egykönnyen. Kemény kiábrándító évek vannak mögöttem. És még most sem merem teljesen elhinni. Mindenki azt mondja, csak képzelem a pasit. De szerencsére már van, aki találkozott vele, úgyhogy mégiscsak valóság :-)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.30. 11:16:05

@SassyGurl:

korábban voltál már szerelmes...?

Kacagójancsi 2009.09.01. 13:30:21

Drukk, drukk! A miénk is így indult...........
süti beállítások módosítása