Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

... azokat az sms-eseket a reggeli műsorokban, amelyekben az emberek a szerelmüknek írkálnak megfejthetetlen üzeneteket. Itt egy mai (rtl, reggeli): "Tibor, hideg van, öltözz fel, mert tudom, hogy fázol, látod én ezt sem felejtettem el"... Nekem igazán nagy a fantáziám, de jelen esetben nem tudom elképzelni a szituációt. A csaj miért nem kapásból a pasi mobiljára ír sms-t? Egyáltalán miért kell ezt megosztani ország-világgal? Meg mi az, hogy ezt sem felejtette el? Mi elfelejtemi való van ezen?

A másik kedvencem, amikor olyanokat írnak az sms-csíkra, hogy: "Rendben megérkeztünk Bivalybürgösdre. Majd hívj fel minket este." Heee?? Vagy ez valamiféle alkaidás kódolt szöveg lenne?

És a top. "Prüntyökénk ma 1 éves. Nagyon sok boldogságot kívánunk neki." Vazze, egyéves a gyerek és már tud olvasni!?

Na, viszont jó hír, hogy lesz Beugró ma este a Cool-on. :-) Persze azért nem sikerült az rtl-re rakni, nehogymá bebukjon, ugye... Mondjuk ez is tipikus, és tulajdonképpen baromira nem értem (ezt sem): van egy színvonalas, szórakoztató műsor, amelynek a gyártása sem különösebben kerül sokba, és mégis mindegyik csatornáról kirúgják őket. Holott nem ismerek olyan embert, aki ne szeretné. Nem vágom.

Ellenben a Sztárral szemben nagyot bukott. Miért nem lep meg? :-) Nem lehet, hogy el kéne felejteni a celebeket Tillával az élen? (Mondjuk ide a rözsdás bökőt, hogyha egy az egyben ugyanezt a műsort az rtl csinálta volna meg, akkor nem lett volna olyan alacsony a nézettség. Érdekes...)

Címkék: média kérdések

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr211453566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyócska 2009.10.16. 09:31:03

Niiincsen Cool TV-nk. :( :( :( Neten nem lehet nézni esetleg? Biztos nem.

Az sms-csíkot feltűnési viszketegségben szenvedőknek találták ki. Ilyenkor napokig az a téma a családban szerintem, hogy kéééépzeld, nagyi, beírtuk az üzit a tévébe, és kirakták, a képernyőre, és ország-világ olvashatta!! Hihetetlen sokan kaphatók ilyesmire. A betelefonálós játékok alján is megy, Eszti, küldj egy puszit, és hasonlók. Addig sem kapcsolnak el az emberek, amíg azt várják, megjelenik-e az üzijük a csíkon. Üzlet. :D Amúgy tényleg elég értelmetlen.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.16. 09:43:29

@bogyócska: Nem tudom, hogy lehet-e neten. A Cool tv honlapján lehet részleteket megnézni műsorokból, gondolom a Beugró is lesz, de nem hinném, hogy az egész műsor. Sajna :-S

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.16. 09:48:29

Ez az SMS csík tényleg elég vicces, Én is azon vigyorogtam, hogy pindurikánk két hónapos, gratulálunk neki, imádjuk stb, gondoltam, ez a pinduri már az anyatejjel magába szívta az olvasás tudományát.... Szerintem felveszi a jónép videóra és majd mutatják 18 éves korában pindurinak, hogy a nagy család milyen frenki.

Régen jártam a Coolon. Igazából addig, amíg ment a Fiúk a klubból, azt végig néztem. Alig tévézünk, fogalmam sem volt, hogy hol van Beugró, régebbi részek a Comedyn szoktak lenni, egy-egy hétvégi körkapcsolásnál ha épp az megy, megnézzük. Mi is nagyon szeretjük, felfoghatatlan, hogy az igényes szórakozásra miért nem vevők az emberek. Megkeresem akkor a Coolt, mert nem tudom, egyáltalán be van-e állítva, ma úgyis ismétlés helyszínelők lesz :)
Köszi az infót!

Küldök nektek egy sms-t a kommentcsíkra: DRÁGÁIM, ÖLTÖZZETEK FEL RENDESEN, TUDOM, HOGY BEFAGY A SEGGETEK, IGEN, ÉN MÉG EZT IS TUDOM :)

bogyócska 2009.10.16. 10:00:27

Na és ahhoz mit szóltok, hogy börtönviselt celebek főznek a Hal a tortánban? :D Egy kis adalék a múltkori celeb-témához. Tegnap azon viccelődtek, hogy a női börtönbe miért nem lehet répát bevinni... Főműsoridőben. Lehet, felülbírálom korábbi kijelentésemet, miszerint a gyerekem nézhet majd tévét...

Én próbálok felöltözni rendesen, de húgom elcsórt a szekrényemből két pulcsit, egy harisnyát és az egyetlen kesztyűmet is. LÉGYSZÍ MAJD AD VISZA KÖSZI HOGY LEATTÁTOK

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.16. 10:01:13

Lehet, hogy a cooltv.hu-n megtekinthető online, rá kell pillantani, hátha.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.16. 13:23:47

@Vorg a Halhatatlan Báró: HIÁBA ÖLDÖZDEM FEL, BEFAGYODD A SEGGEM, ÉS RÁADÁSUL MÉG NÁDHÁS IS VAGYOOOOOK.... :-)
Ettől függetlenül kíváncsi vagyok a Tiboros sms apropójára...Agyalok rajta azóta is.

@bogyócska: tegnap pont odakapcsoltam a répás részre... Felemelő volt. Köszönöm a tv2-nek, hogy megélhettem ezt a médiatörténeti pillanatot ;-)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.16. 13:25:17

Huuu, kezdődik a Viasat 3-an a Gordon Ramsay féle Pokol konyhája (aminek jön a magyar változata is hamarosan Giannival :-)). Az jó szokott lenni, bár szerintem a fele előre meg vagyon írva, de legalább látom benne az értelmet. Na, megyek és kajálok egyet Gordonnal.

bogyócska 2009.10.16. 19:52:37

Ha már főzés: most jövök a Julie & Julia című filmről, szerintem zseniális. Ennek ellenére 5-en ültünk a teremben. :D Nem is értem.

@nyarifecske: BK szünetében ment a répás rész, most vagy lebuktál, hogy te is nézed a BK-t, vagy tényleg véletlenül pont akkor kapcsoltál oda. :D

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.16. 23:33:11

Milyen répáról beszéltek???

Gyanítom, lemaradtam a Beugróról..... is.

Lema (törölt) 2009.10.16. 23:44:19

Ezt az SMS csíkot én sem értem. Ugyanezek jutnak eszembe amikor látom őket, mint amiket leírtál :)

Pár hete voltam Beugró felvételen. Nagyon jó volt :) Lököttek Mind :) Menjetek el :)
Ha már nem értem a téma. Akkor vki mondja meg, hogy miért vándorol a Beugró csatornáról csatornára? MTV1, TV2 (mind2 alapból bejön a tv-n). Majd comedy central és most a cool. Ezek pedig már csomagban vannak a szolgáltatóknál. Ez az ok? Hogy így próbálják rávenni az embereket, hogy csomagot illetve szolgáltatót váltsanak? Vagy .....?

Hal a tortán téma. Én az elmúlt napokban azt tapasztalom, hogy a tv2 elérte a célját. Nézik az emberek. Van nézettsége a műsornak. Nekik csak ez számít. Hogy mivel érik el, az nem.
Félreértés ne essék, egyáltalán nem értek ezzel egyet.
Láttam az ajánlót és köszönöm elég volt. Nem láttam 1 percet sem a műsorból.

Pár hete a fókuszban arról volt egy összeállítás, hogy ismert embereknek milyen wc-jük van. Igen, WC-jük. Kimentek 2-3 ismert emberhez, akik megmutatták a klotyójukat. No comment.

OFF: Jó a blogod :)

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.17. 00:05:49

@Lema: Hehe, biztosan nem volt aktuális lotyó, csak klotyó :D
Taps taps, köszönöm köszönöm! :D

A Beugróra már előre elkelnek a jegyek, nagyon kelendő. Nem ismerik fel a tv-sek, hogy mennyire jó műsor, gondolom úgy vélik, tortára, halra, meg klotyókra van igénye az átlag nézőnek. Sajnos igazuk van. Addig amíg Győzinek nagyobb nézettsége van mint egy valóban szórakoztató, tartalmas műsornak, nincs miről beszélni.

A Coolnak van vmi köze az RTL-hez nem? Lehet, letesztelik mennyire válik be, aztán jól átveszik a műsort és lealázzák a TV2-t, ahogy mindig is :) (összeesküvéselméletekben jó vagyok:) )

Lema (törölt) 2009.10.17. 00:26:18

@Vorg a Halhatatlan Báró:
"Hehe, biztosan nem volt aktuális lotyó, csak klotyó :D
Taps taps, köszönöm köszönöm! :D"
LOL

Igaz, igaz, amíg többen nézik a Győzikét ,mint a Beugrót nem számíthatunk másra. Úgy tapasztalom, hogy a Beugrót nagyon sokan szeretik kortól, nemtől függetlenül. Tényleg egy igazán szórakoztató műsor. Remélem még sokáig lesz :)

"A Coolnak van vmi köze az RTL-hez nem? Lehet, letesztelik mennyire válik be, aztán jól átveszik a műsort"
Igen, van köze.
Elképzelhető, hogy ez áll a háttérben, de ha átmegy a Beugró a cool-os teszten és átveszi az rtl, akkor mi lesz a standuppal? Szerintem mind2 műsort nem vállalja be az rtl. Kíváncsi vagyok mi lesz :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.19. 11:07:36

@Lema: elvileg a nézettség alapján úgy vélik a csatornák, hogy nem éri meg futtatni azt a műsort... Na ja, de a tv2-n eleve péntek este 11-kor ment, főműsoridő után... Meg eleve péntek!!! A gyerkőcök (akik szintén nézik!) alszanak ilyenkor, a 20-30-as korosztály (akinek igazán szól), meg épp bulizik valahol... Na mindegy... A tv2-nél sosem sikerül igazán eltalálni a jó műsorstruktúrát.
Persze belemehetnénk a nézettségmérésbe is, de a comment.com-on erről már jó sok vita lefolyt, úgyhogy most hanyagolnám a kérdést (de elárulnám, hogy szerintem is lófing az az 1200 ember, nem is megbízható a mérés, ugyanis pontosan tudjuk, hogy a diplomások alul vannak reprezentálva, mert nem engedik be az agb nielsen-t a lakásukba... na meg szerintem buhera is van a dologban, de ez utóbbi csak gyanú, viszont valószínűleg nem alaptalan :-)).
Amúgy lehet, hogy az lesz, hogy ha bejön a cool-on, akkor átveszi a nagytesó rtl. Bár... a cool nézettségére nem tudom mennyire lehet alapozni, hiszen nem országos csatorna.
A showderről meg azt hallottam, hogy a fellépők maguk tartják soknak a heti adásokat, mivel nem tudnak annyi poénnal készülni, és ugye közben hakniznak az ország különböző pontjain, így a poénokat lelövi az adás... :-)

Lemma 2009.10.19. 18:56:04

@nyarifecske: na igen. a tv2 nagyon rossz helyre rakta a műsort. vhogy nincs érzékük ehhez.
Szerintem is van buhera a nézettségi adatokkal. Nekem ez a Győzikénél tűnt fel. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ekkora nézettségi mutatói voltak annak a műsornak, hogy több évadot megélt. Tudom a legtöbben nézték, de nem vallották be, de nekem még így is gyanus. A beugró is.
Igen, Én is hallottam, hogy a standuposok sűrűnek tartják a heti 1 részt. Szerintem igazuk van. Persze Én elnézném naponta is, de érthető, hogy idő kell új történetekhez.
De ettől függetlenül még mindig nem vagyok biztos abban, hogy e mellé beveszi az rtl a beugrót. Ha beveszi. Vagy ha beveszi, nem lesz hetente.
Ott ahol Győzike, Mónika show és kinek milyen wc-je van fókusz műsorok mennek (mentek), vhogy nem hiszem, hogy belefér. Sajnos :(
Anno azt mondták, hogy azért nézik sokan győzikét,mert az embereknek a napi fárasztó munka után, szükségük van a nevetésre, kikapcsolódásra. Ha ezt a gondolat menetet követem akkor berakják a beugrót. :)

-Ani- 2009.10.20. 16:43:20

Jól beszélsz! :)))) Minek ez az üzengetősdi?!
A Danubius kívánság műsorában lehet még őrült baromságokat hallani. :))))

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.24. 16:42:33

@-Ani-: Na a Danubius a legjobb.. ott csak tölteléknek van a "számkérés"... Merthogy még számot sem lehet kérni, csak üzenni. Haha.
süti beállítások módosítása