Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Azon gondolkodom, mikor lettem Bovaryné. Mert, mi tagadás, mintha azzá lettem volna. Álmokat kergetek, közben nem tudok tiszta szívből semminek sem örülni.

Itt van a (leendő) diplomám. A család már nyaggat, hogy mikor és hogyan ünnepeljük meg. Nem kell megünneplni. Ez csak egy diploma.

Nem is tudom, mit hittem. Hogy az egyetem valamiféle varázspalota, ahonnét kijöve megváltozik az ember élete?

Még így államvizsga előtt is, zavart érzelmekkel viseltetem tanulmányaim színtere iránt. Mást vártam. Nem tudom mit, de valahogy nem ezt. Persze voltak szép napok, jófej emberek, barátokat is találtam. Csak éppen ehhez nem kell egyetem.

Azt hittem okos vagyok, és öt év múltán még okosabb leszek. És most totális káosz uralkodik bennem: nem tudom mit gondoljak a világ dolgairól, mit hova tegyek, és hogyan induljak el. Egyáltalán megéri elindulni?

Bármit csináljak is, középszerű leszek. Átlagos. Szürke.

Nincs kedvem beállni a sorba.

Címkék: morci

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr311672103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolddio 2010.01.14. 16:21:53

Ó, de leírtad szó szerint, amit én is érzek...

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.01.14. 16:54:02

Ugyan már, gyerekek! Mi ez a nekikeseredés? Mintha azt kérdeznétek, mi az élet értelme.
Senki sem középszerű, mindenki egyedi, csak olyan jó hangoztatni a sok okosnak, hogy ők valamitől kiemelkednek és mindenki más középszerű.

Úgy látszik, van valami a levegőben, mindenki olyan szontyi...

Mikor is mész vizsgázni?

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.01.14. 17:30:12

@Vorg a Halhatatlan Báró: pont ezért mondom, hogy Bovaryné vagyok. Mindenem megvan, mégis tökéletesebb(nek tűnő) életre vágyom (persze a szerelmi életemmel nincs gubanc, szerencsére :-)). Szóval szürkének érzek mindent, holott nem kéne, és mégis. De biztos emiatt a hülye téli időjárás miatt van. Tavasszal minden szép és jó lesz, sálálá.

@zolddio:
nem hiába: hasonló oktatásban részesültünk :-)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.01.14. 17:33:58

@Vorg a Halhatatlan Báró: ja igen, és az időn kívül gondolom a sok író és gondolkodó hadoválása is megárthatott a nagy tanulásban ;-) Egyébként jövő héten megyek. (És amúgy nagyon halkan megsúgom, hogy úgy tűnik lesz munkám is, olyan, amilyet szerettem volna, de még nem örülök, csak majd, ha tuti lesz.... Nya, és ezek után nyavalygok... Hülye Emma ;-))

azallamenvagyok 2010.01.14. 19:02:59

le a kalappal:) *

* a veszedelmek felismerése egy jó lépés. az erős (túlzó?) önkritika pedig hasznos ahhoz., hogy ne legyél szürke átlag, a szürke átlag úgy lesz Bovaryné, hogy közben Jeanne d’Arcnak képzeli magát...

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.01.18. 16:51:04

@azallamenvagyok: őszintén szólva, kicsit megkönnyebbültem miután leírtam a posztot és átgondoltam a dolgokat. Annyira talán mégsem vagyok Bovaryné, de mindenesetre megvan bennem a hajlam.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.01.20. 11:24:57

@azallamenvagyok: baj akkor keletkezik, amikor valamit annak fogunk fel :-)

azallamenvagyok 2010.01.21. 13:03:53

@nyarifecske: ha nem vagyunk hajlandók elengedni:) a pillanatnyi "rosszul felfogás" nem baj, szélesíti a látókört:)
süti beállítások módosítása