Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

10.
április

Mustra

nyarifecske  |  12 komment

Tegnap kedvenc* romkocsmánkban sörözgettünk barátokkal, amikor a párom megkérdezte, hogy ugyan honnét ismerem azt a srácot a szemközti asztaltól. Már miért ismerném, kérdeztem én naivan. Hát, mert mintha ideköszönt volna. Egyáltalán nem volt ismerős a gyerek - bár megboldogult szinglikoromban valószínűleg nagyon is az esetem lett volna. Ááá, csak a párom képzelődik, vagy esetleg a mögöttünk ülőknek köszönt a srác. De azért felkeltette az érdeklődésemet, és néha-néha rásandítottam. Ő pedig, nem szégyellve magát bámult engem - annak ellenére, hogy közben egy szöszinek udvarolt hevesen. Hah, mondom, ez tényleg engem néz. El is gondolkodtam, hogy elképzelhető, hogy tényleg találkoztam már vele a pesti éjszakában. De nem tudtam felidézni.

Így hát büszkén vettem tudomásul, hogy érdeklek még más férfiakat - még akkor is amikor ott ül mellettem, vállamat átkarolva a pasim :-) Ez amolyan ego-növelő érzés, nincs mit tenni, kell ez néha.

 

*Bár tényleg nem tudom miért kedvenc: szar a pia, meg drága is, lepukkant az egész hely, a klotyó meg úgy néz ki, mintha robbantottak volna.

Címkék: csajozás pasi

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr861910093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.04.10. 18:39:34

Inkább ne tudd meg, velem mi történt :)
Az élet apró örömei, ezek valóban azok. Ami tart egy pillanatig, de napokra, esetleg hetekre feltölt.

zolddio 2010.04.10. 18:59:53

:))))))))))))))))))))

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.04.11. 17:14:33

@nyarifecske: Én a helyedben jobban félteném a fiatalságomat :D

azallamenvagyok 2010.04.19. 11:14:38

melyik romkocseszbe érdemes elmenni manapság?

(most komolyan)

azallamenvagyok 2010.04.19. 14:09:02

@nyarifecske: tripla? :P

kösz, majd döntök:) ünk

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.04.19. 14:59:12

@azallamenvagyok: olyan még nincs, de lehet, hogy nem ártana ;-)

azallamenvagyok 2010.04.19. 16:31:40

mi sem egyszerűbb ennek összehozásánál;-)

aJeti 2010.05.08. 22:23:18

@nyarifecske: lesz egy szimpla valahol a balatonnál is. örvendezzünk!

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.05.09. 13:14:02

@aJeti: kiteszik a szot-üdülő székeit egy stégre, kiírják rá, hogy szimpla, és már veheted is 550-ért a pohár sört ;-)
süti beállítások módosítása