Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Barátnőmmel beszélgettünk arról, hogy tulajdonképpen csak barátságből szabad férjhez menni. Szerintem a barátság nem sokban különbözik a szerelemtől, de sokkal reálisabban látod a másikat. Viszont ugyanolyan gyengéd a viszony. Nos, íme a kritériumok, hogy milyen férfihoz mennék feleségül. (Jelenlegi helyzetemben ennek a listának nincsen különösebb relevánciája, mert véleményem szerint jó pár évig nem fogok ilyen pasit találni, addigra meg lejjebb adtam a követelményekből :-))

- legyen határozott, kritikus a világgal szemben, legyen véleménye, legyen olvasott

- egy fáradt nap után érezze, hogy mire van szükségem (csendre, egy masszázsra, egy finom vacsira, szexre vagy éppen alvásra)

- vegye ki a részét a gyereknevelésből, és egyben legyen bizonyos fajta példakép

- értse meg jól magát a családtagjaimmal

- legyen ambiciózus (nem kell, hogy felsővezető legyen egy nagy cégnél, de legyenek tervei, elképzelései bárhol is dolgozzon)

- rendszeresen vigyen el kikapcsolódni (kirándulás, mozi, színház, kiállítás, stb.)

-legyen alkalmazkodó

Nagyjából ennyi. Még mielőtt kiröhögnétek, hogy milyen naiv vagyok, ismételten leszögezném, hogy ez a mostani, tapasztalatlan értékrendemet tükrözi. Egyelőre alakulófélben vannak az elképzeléseim a tökéletes férjanyagról :-) És természetesen cserébe én is ugyanezeket az elvárásokat teljesítem.

Címkék: párkapcsolat férj feleség

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr131219081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fitz 2009.07.01. 12:21:53

Ugyanilyen nőt szeretnék. :)

alumi 2009.07.01. 14:17:28

@Fitz: most már csak a kémia legyen meg.:DD

Fitz 2009.07.01. 15:06:08

@primula light: Ácsi, én nem vagyok ilyen, mint ahogy szerintem Fecske sem. :P

Fitz 2009.07.01. 15:33:49

Amit leírsz, nem felelek meg a követelményeidnek. 1-2-nek biztos nem. Szerintem Te sem. De nem baj, nagyon kevesen felelnek meg....

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.01. 15:38:21

Nem akarok nagyképűsködni, de én pontosan azt várom el a másiktól, amit én is tudok teljesíteni, se többet, se kevesebbet :-) (Na jó, abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy példakép és tökéletes anya tudnék lenni. A kikapcsolódási lehetőségek meg nyilván nagyban függnek a fizetéstől)

Fitz 2009.07.01. 16:06:02

@nyarifecske: Ezaz, kezdődik a kompromisszum. :)
Ha már itt tartunk, én nem vagyok ambiciózus. Úgy érzem meg kell teremtenem am agam és a jövőbeli családom számára a megélhetést, de a munka az csak munka, nem az életem.
Egy barátom egyszer azt mondta, hogy egy élete van és akkor inkább minél kevesebbet dolgozna, legfeljebb nem lesz menő kocsija stb., de a többi idejében azt csinál, amit akar. Így is csinálja és tényleg rengeteg hobbija van, amiket teljes erőbedobással végez. Azt hiszem kicsit irigylem. :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.01. 16:42:31

@Fitz: az már ambició, hogy meg akarod teremteni a családod és önmagad számára a megélhetést! Nálam az ambiciózússág nem a menő kocsinál kezdődik. Én egész egyszerűen a tutyimutyi, "majd-lesz-valahogy" pasikat nem bírom. Ellenben azt nagyon díjazom, akinek csak egy kicsi sütnivalója is van. (Mellesleg nem csak a munkához kell ambició, hanem a hobbikhoz is, ha már itt tartunk)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.01. 16:44:27

Hmm... mellesleg ambíció hosszú í. Csak a tökéletesség kedvéért :-)

Fitz 2009.07.01. 16:46:30

@nyarifecske:
Na így mindjárt más. :) Akkor már majdnem jó vagyok. :)
This is the beginning of a beautiful friendship, de "sajnos" el kell mennem egy hétre a nettől, addig jó blogolást Nektek!

alumi 2009.07.02. 00:39:00

ja, tudom még mit akartam írni:

szerintem ilyen listákat gyártani elég...rózsaszín dolog..:) kicsit lányregényes.
ezek a dolgok sokkal összetettebbek annál, semminthogy deklarálni lehessen őket.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.02. 09:09:31

@Répáné D. Primula: :-))) Nem hiába rózsaszín a háttér... Egyébként ez abból indult, hogy olvastam jómúltkorában egy női lapban (ami totálisan véletlenül került a kezembe, esküszöm, sosem szoktam olvasni), hogy randizáskor érdemes listát készíteni az elvárásokról és a kizáró tényezőkról. Akkor épp rossz hangulatomban voltam és posztoltam egyet arról, mit tartok negatívumnak. Mire fel yuppie kommentelt, hogy oké, oké, de hol vannak a pozítivumok?! Hát íme (bár én most a randizásnál picikét tovább mentem :-)).

És igen, lehet, hogy x év múlva lesz egy lusta, otthon ülő, foci meccset néző, fenékre pacskoló, sört vedelő férjem, akiért mindennek ellenére rajongani fogok! ;-)

yuppie · http://szemetjuppi.blog.hu/ 2009.07.02. 14:59:03

szerintem abszolút nem naív a felsorolásod, ilyen pasik igenis léteznek, nem is kevesen
a gond ott van, hogy ha nem tudod ébren tartani az érdeklődésüket, akkor lesz belőlük unalmas, lapos, borostás, apatikus férj. persze csak neked, otthon. annak a csajnak, aki folyamatosan stimulálja őket, csodás és izgi pasik lesznek...

vagy tovább állnak

btw hány éves is vagy tulajdonképpen? :D
(és még hiszel a mesékben?)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.02. 21:56:10

@yuppie: Ahhoz már túl öreg, hogy higyjek a tündérmesékben, viszont ahhoz meg túl fiatal, hogy ásó-kapa-nagyharang egy életre elkötelezzem magam valaki mellett (bár anyám szerint lassacskán itt az ideje :-)).

alumi 2009.07.02. 23:36:32

@nyarifecske: ha csak lassacskán mondja az anyád, akkor még fiatal vagy..:) nekem 5 éve vinnyog legalább. igaz, most abbahagyta, mióta egyedül vagyok. sőt, mintha büszke lenne rám, hogy egyedül is megállom a helyem.:)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.02. 23:39:21

@Répáné D. Primula: igen, nálad fiatalabb vagyok, ez tény. De anyám úgy gondolkodik, hogy most kell megismernem azt, akinek kimondom a boldogító igent majd egy-két év múlva.
süti beállítások módosítása