Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Hazasember blogja igencsak elgondolkodtatott. Sok mindenben igaza van: például abban, hogy tabuként kezeljük a csajozási technikákat. Magától értedődőnek vesszük azt, hogy vannak jópasik és lúzerek. Abba meg bele sem gondolunk, mi gyarló nők, hogy milyen kemény út vezet egy férfinak odáig, hogy ismerkedni tudjon.

Akinek ez nem megy zsigerből, az el is áshatja magát szerencsétlenségében?

Gondolom 100-ból 99-en azt mondják, nem. Azt most nem is részletezném, hogy egy teszetosza hapsi mégis hogyan talál párt magának (legyen elég annyi, hogy nem vagyunk egyformák, mindenki más típusra bukik).

Szóval  hálás vagyok házasembernek, hogy felhívta a figyelmünket az ellentmondásokra : komoly rágódásra késztettek engem az érvei.

És ahogy magyaráztam a bizonyítványom (ti. hogy miért titulálok "szerencsétlennek" egyes pasikat), rájöttem arra, hogy mi az, ami nem klappol az ilyen nőcsábászakadémiáknál. Pofonegyszerű: nem a valós igényeket elégítik ki.

Mi egy "lúzer" pasi igénye: hogy dugjon? Nem hinném. Arra ott vannak a különböző szolgáltatásokat nyújtó prostik. Egy tipikus, visszahúzodó, ismerkedésben aligha jártas srác nem egyájszakás kalandot keres (még, ha nagyban ezt hangoztatja az álarca mögött). A párját keresi - tudom, nem én találtam fel a spanyolviaszt, mindenki ezt akarja.

Na de kérem alássan, lehet, úgy párt találni, hogy közben olyan szöveggel bombázzák az agyát a tanfolyamon, ami csupán egy éjszakára elég?

Megtanítják arra, hogyan cseteljen úgy egy csajjal, hogy az közben masztizzon. Valamint elsajátíthatja azt is, hogy hogyan húzza le úgy a lány nadrágját, hogy az ne tudjon visszakozni... Nos mindez számomra nem a valódi érzelmekről tanúskodik.

A magukat lúzernek érző pasik azért mennek el egy ilyen akadémiára, hogy az ott elsajátított technika segítségével rátaláljanak a párjukra. Cserébe mit kapnak (és mindezt úgy, hogy észre sem veszik, hogy átverték őket)? Sablonokat arra, hogyan csábítsanak felszínes kislányokat az ágyukba...

Címkék: szerelem párkapcsolat csajozás pasi

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr201443055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.10.11. 21:09:49

Ha csupán felszedőszövegekről szól a tanfolyam, akkor valóban átbaszás. Az milyen lenne, ha egy pasi odamenne egy csajhoz, és leesett vállal, a földet nézve, ujjait tördelve, vékony hangon elmondja a világ legjobb szövegét?

Akkor érezném létjogosultságát, ha a lúzer pasik képbehozása lenne a témája. Mert ők magukból kiindulva sosem fogják megérteni a nőket, és a sok rossz tapasztalataik miatt megkeserednek és feladják. Ha megtudják, hogy a nők nem logikusak, ha megtudják, hogy melyek azok a tulajdonságok, amik általában számítanak náluk, melyek nem, akkor elindulhatnak az úton.

Megnéztem a videókat, olvastam házasembert, és néhány érdekesség megmaradt bennem:
- A videókon háromból egy "tanár" járt sikerrel, aki aztán széttépte a telefonszámot. A csetszexes partner nem válaszolt, a Gödörben pedig nem kapott telefonszámot az utolsó.
- A lúzer pasi tényleg jobban jár, ha lehúzza a bugyit is a nadrággal, mert még jobban frusztrált lesz, ha aztán bugyiban utasítja el a lány.
- Irántam akkor érdeklődtek leginkább a lányok, ha kedves voltam velük, de amúgy nem is érdekeltek. Amikor érdekeltek volna, akkor kevesebb sikerrel jártam. Megjátszani nem tudom a nem-érdeklődést, de ha mondjuk tudnám, és alkalmaznám, akkor én jól járnék, mert érdeklődne a lány, valójában én is iránta, és elindulhatna valami közöttünk. Ekkor ezt a manipulatív eszközt egy nemes érdekből használtam. Vagy nem?

Amúgy meg a lúzer pasik és az igényeik a dugásra/kapcsolatra.
Szerintem ugyanakkora arányban akarnak a szerencsétlenek is csak dugni a világba vagy kapcsolatot létesíteni, amennyire a sikeresek. Viszont míg a sikeresnek nem gond találni valakit, addig a lúzernek egy kapcsolat sokkal jobb a dugások száma szempontjából, mint egyéjszakásokat vadászni.

Arra meg ugye nincs mindegyiknek pénze, hogy prostituáltakhoz járjon a libidója szerint.
Ha már prostik. Állítólag hozzájuk többségében a félénkek járnak.

azallamenvagyok 2009.10.12. 09:04:50

Ne felejtsük el, hoyg ott kezdték: tudd, hogy mit akarsz a nőtől, és nem azzal, hogy megtanítunk titeket egyestés csajokat felszedni, a kezdő lökés mindenféleképpen hasznos, és sok férfinak lenne rá süksége. Lehet, hogy tele van bakikkal az egész, de az alapvető hasznosságot nem lehet elvitatni:)

Amúgy sokkal kerekebb lenne a világ, ha nem kellene csajozás módszereket alkalmazni. Írtam is,ezek ellen mindig sztrájkoltam, és bevallom, igen szép dolgokat buktam el azért, mert a "próba kedvéért" kiléptem a csajozós szerepből. Itt ez az ijesztő: amikor a másik azt várja, hogy etesd, és a tiéd lesz. Sajnos van erre igény, szinte minden nőnek van a felnőtt életében olyan időszak, amikor vevő az ilyenekre.

A vonzalom egy nőnél is fellépés kérdése, és ez éppen problémás... a kiakadásokon pedig azért akadtam ki, mert amíg egy megzuhant, lúzer nőt mindig akad valaki, aki legalább meg akar dugni, sőt olyan több férfi is is akad, aki hajlandó energiát fektetni bele, hogy összeszedje magát, addig a férfiak totális elutasításra, megvetésre számíthatnak... Ja, esteleg egy barátkozó beszélgetésre, ami valójában még jobban leépíti az önbecsülésüket...

Ezen fölösleges felháborodni, így működnek a dolgok... a belső értékeivel egy férfi kitörölheti a seggét:)

azallamenvagyok 2009.10.12. 09:31:18

amúgy szép hetet vagy mi:)

nagyon hétfő van:(

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.12. 10:04:52

Biztosan azért vannak a gagyi hapsik egyből lelúzerezve, gagyizva, elutasítva, mert sok a nő és minden nő erős hapsira vágyik. Aztán vágyik az erős hapsira, de lehorgonyoz egy teszetoszánál, ezt már ki érti, de ha zsák a foltját, akkor oké.
Hú, kezdem egyre kevésbé érteni magam:D

Elsőre nekem az jött le, hogy fostalicska az egész akadémia, mert kizárólag arra megy, vigye ágyba a csajt és ezt egyáltalán nem adják profi módon.

Ezenkívül mi lesz, ha komolyra fordulna a dolog? Ott áll szegény pali egy totális hazugságkupac tetején....kellemes lesz a folytatás és mindenképp őszinte.

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.10.12. 10:35:45

@azallamenvagyok: igazad van, ahol ez az elvárás ott meg is érdemlik.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.12. 11:55:10

@Kocka Költő: na pont a dolog összetettsége miatt nehéz egy hétvége alatt megtanulni a jó csajozó fellépést. Amúgy tényleg az a vicc, hogy hármojuk közül a Gery gyereknek sikerült az ismerkedés: egyrészt ő a szépfiú (és ezzel nem lehet mit kezdeni, persze ha 170 kilós vagy és pattanásos, akkor legalább az ő példája alapján elkezdessz azon gondolkodni, hogy le kéne fogyni, és el kéne menni kozmetikushoz pl.). Na szal Gery-nek egyrészt ezért sikerült - persze fenntartom, hogy ő nem mindegyik nő szemében néz ki jól, viszont úgy látszik fel tudta mérni, hogy melyik csajnál van esélye. Másrészt a szövege: nem próbált vicceskedni, hanem a lényegre tért.
Egyébként a negyedik részben, Jocky azt mondja, hogy 1-10-ig kell osztályozni a lányokat és magunkat. Ebben amúgy igaza van (még, ha nem is feltétlen számszerűsíthető). Gondolom arra akar kilyukadni, hogy csak az azonos osztályzatúval (vagy alatta) szabad kezdeni. Ha te 7-es vagy, esélyed sincs a 9-esnél... Ezt már én is tapasztaltam saját bőrömön. DE (és ez nagyon fontos), az, hogy ki hanyas, azt nem csak a kinézete dönti el! Ha beszélgettél vele egy órát már sokkal nagyobb eséllyel be tudod lőni, hogy mennyire passzoltok. (Tudom, ehhez meg az kell, hogy legyen indító szöveg :-))

Az Index amúgy - ha megfigyelitek - eléggé kritikus a sulival szemben (negatív példákat mutat be főként, és ott van az a rész, ahogy elrakja a srác a 40e ft amit a diák adott neki...)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.12. 12:01:30

@azallamenvagyok: én is nagyon szeretnék egy olyan világban élni, ahol nem kellene agyafúrt technikákat alkalmazni... vagy legalábbis nem gondolnák így a lányok és fiúk többsége. Én a szívemre teszem a kezem, és állítom, hogy pont az etetést utálom, és már a szöveg elején próbálok alátenni a pasinak (shit-technika, ahogy ezt jól megfogalmazták az akadémiások... azzal a különbséggel, hogy én nem tesztelek, hanem szórakozom egy jót :-)). Na szóval, tudom, hogy mindenki más, de nálam akkor érte el egy pasi, hogy hajlandó legyek vele találkozni másodszor is, ha sziporkáktól mentesen, őszintén közeledett. És naná, hogy erre azután jöttem rá (ti. hogy az ilyen típusú pasi a befutó) miután sok-sok nagydumás, nagymenő probálkozott be, én bele esetem a csapdába, és aztán néztem, mint Rozi a moziban...

azallamenvagyok 2009.10.12. 12:07:41

@nyarifecske: azt az őszintét is szépen meg lehet játszani:DDD de ezt már csak a kákán is csomót keresés miatt mondtam:P

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.12. 12:27:25

@azallamenvagyok: ott a pont :-) Ilyen is volt, de most már merem állítani, hogy megedződtem, és átlátok a szitán ;-)
Persze most már nem kell szitákat nézegetnem, mert bármily meglepő, kölcsönös vonzalom és szimpátia alapján találtam valakit, akivel úgy látszik nagyon sínen vagyunk (ha ez még eddig nem derült volna ki :-))

azallamenvagyok 2009.10.12. 13:06:18

@nyarifecske: ugyanazt kell üzennem, mint amit mások üzennek a tanácsadó fiúkáknak, azé1 ne bízd el magad:PPPP

azallamenvagyok 2009.10.12. 13:07:05

amúgy elmehettünk volna inkább inni:)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.12. 13:18:29

@azallamenvagyok: nem is. Minden napom rettegéssel telik, hogy vajon mikor jövök rá, hogy átbaszás volt az egész a részéről :-DDD
Az ivás részt nem értem.

azallamenvagyok 2009.10.12. 14:47:59

@nyarifecske: annyi erővel, amennyit erre a témára szántunk hajnalig mehetett volna egy táncos buli valahol:D

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.10.12. 16:29:42

@azallamenvagyok: az hagyján. De amennyi karaktert leírtam ezzel a témával kapcsolatban, az már kitenne egy fél szakdolgozatot is (nem tudom, azzal miért nem haladok ilyen fénysebességgel... :-))
Amúgy táncos, ivós bulin tesztelhettük is volna a csajozásról/pasizásról alkotott elképzeléseinket.

azallamenvagyok 2009.10.12. 21:28:07

@nyarifecske: tesztel a halál, mondtam, hogy utálom a taktikázást:D
süti beállítások módosítása