Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Dicshímnusz következik az Avatarról.

Beültünk a filmre, és én nem vettem észre, hogy eltelt két és fél óra. Ez nálam ugye nagy szó, mert a sci-fik és akciófilmek többsége általában kifejezetten idegesít. Na, az Avatar viszont egy határozottan érdekfeszítő alkotás - és ez a szó méltán illik rá.

Nem láttam sima moziban, csak 3D-ben, így nem tudom ugyanaz-e a kettő hatása. Annyit viszont mondhatok, hogy olyannyira rabul ejtett a film, hogy csak másnap reggelre sikerült kikerülnöm a hatása alól. Történt ugyanis, hogy egész éjszaka azt álmodtam, hogy Na'vi vagyok. És amikor fel-felébredtem, és félig meddig magamnál voltam, akkor is bennem volt még ez az érzés. Ahogy visszaszenderültem megint egyértelműen bennszülött voltam. Utoljára a Jurassic Park volt ilyen hatással rám: akkor nem tudtam elaludni csak lámpánál, mert féltem, hogy jön a T-Rex és egyben lenyel (kilenc éves voltam...).

Szóval nem tudom, hogy a valósághű 3D-nek vagy magának a filmnek köszönhető (vagy esetleg a kettő kombinációjának), de minden egyes porcikámmal átéltem a történetet. A három dimenzió lehetővé tette, hogy úgy érezzem, fizikailag ott vagyok a Pandora bolygón. Az alkotóknak és a nagyszerű ötleteteknek köszönhetően pedig egy percig sem unatkoztam. Ráadásul még a sztori is megfogott. Van benne valami Pocahontas-os, márpedig ez volt a kedvenc Disney-filmem kislánykoromban. A bennszülött lány, a gyarmatosító fiú, a varázserejű fa...Hmm.. még a végén kiderül, hogy innét koppintották az egészet ;-)

Őszintén állíthatom, hogy érdemes megnézni a Avatart. Én azt hittem a trailert látva, hogy már tudom az egész történetet. Nos, rá kellett jönnöm, hogy az csak az ízelítő volt. Cameron ezúttal is nagyot dobott.

 

Címkék: film

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr551653416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolddio 2010.01.07. 10:02:04

Már többen is mondták, milyen jó, gondoltam, oké, majd ha kijön DVD-n, megnézem... Aztán esett le, hogy hoppá, 3D-s, hogy is lesz ez akkor a DVD-vel? Azt hiszem, ez a technika a mozik nagy megmentője.

Minden esetre egyelőre nincs, akivel megnézzem. :( Azt hiszem, ez most kimarad az életemből.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.01.07. 12:27:00

Igen, erre a filmre mondják, hogy érdemes moziban megnézni. Illetve csak úgy érdemes.
Én a Sherlock Holmes-t várom már egy éve, szóval nekem az lesz a mozizás, az Avatar most kimarad.

azallamenvagyok 2010.01.13. 13:15:35

"olyannyira rabul ejtett a film, hogy csak másnap reggelre sikerült kikerülnöm a hatása alól"

mi ezért csiccsentettünk be utána:P

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.01.13. 14:20:48

@azallamenvagyok: hehe, nekem is azt kellett volna, de ez amolyan lappangó rabul-ejtés volt. Amikor lefekdütem este, addigra úgy éreztem túl vagyok a meglepetésen, amit a moziból kijövet éreztem. Kiderült, hogy mégsem ;-) Többszörös orgazmus...
süti beállítások módosítása