Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

Hihetetlen dolognak voltam a fültanúja ma. Postára mentem, tértivevényes levelet átvenni. Előttem kettővel egy roppant antipatikus, magát minimum királynőnek képzelő hölgyemény meglehetősen durván kiosztotta a postás csajszit. Ugyanis a postán, ha egy tértivevényes/ajánlott levelet veszel át, és nem te vagy a címzett, hanem a veled egy háztartásban élő, akkor bizony meg kell mondanod, hogy milyen rokoni kapcsolatban állsz az illetővel, és egyben fel is kell jegyezni ezt a tértivevényes papírra, különben nem adják ki. Ez kb. ezer éve így működik.

Na, Mrs. P.csának ez nagyon nem tetszett, és felháborodottan közölte a "milyen rokoni kapcsoltban állnak" kérdésre, hogy ő azt bizony nem mondja meg, mi köze hozzá a postásnak, és egyébként is odaadta a lakcímkártyáját meg a személyijét, ez miért nem elég. Postás csajnak kikerekedett a szeme, és elmagyarázta, hogy ha nem mondja meg neki, akkor nem adhatja ki a levelet - persze ekkor már az ő feje is vörösödött a dühtől, mivel Mrs. P.csa hangneme meglehetősen aggresszív volt (mellesleg még ezen megnyilvánulása előtt, azt kifogásolta, hogy milyen lassú a postás lány, szóval a csajszinak már nagyon a bögyében volt). Ment a hercehurca, antipatikus högyemény nehezményezte, hogy miért kell elárulnia milyen rokoni kapcsolatban áll a címzettel, ez itt a postán senkire sem tartozik (persze ha nem csinált volna ekkora patáliát, akkor a sorban állók közül baromira nem figyelt volna oda senki, hogy a fiacskája levelét veszi éppen át). Na, nagy nehezen sikerült belőle kihúzni a dolgot. Puffogva aláírta a tértivevényt, meg az átvételi elismervényt, gúnyosan kérdezve, hogy "ide is nagybetűvel írjam a nevem".

Mikor megfordult, akkor láttam csak meg az arcát. Ilyen visszataszítóan aggresszív és tenyérbemászó kikent-kifent képet rég láttam már. A viselkedéséből és a fizimiskájából kiindulva, szerintem vagy pedagógus volt a lelkem, vagy valami külügyes/belügyes köztisztviselő, esetleg diplomata feleség. Persze a legvalószínűbb az, hogy k.rvára el van baszva az élete. Viszont nagyon elégedett fejjel távozott, hogy jól kioszthatott valakit. Gondolom még az orgazmus sem elégíti ki őt ennyire.

Igazából ki kellett volna gáncsolnom, ahogy elment mellettem. Vag megkérdezni tőle, hogy "asszonyom, ez most jót tett a lelkivilágának? esetleg szóljak a férjének, hogy éljenek házas életet?". Nem tettem. A nő, kiváló vámpírként, már amúgyis leszívta a postás csaj energiáit (szegény meg még akkor is ezen kattogott, amikor én kerültem sorra: "még, hogy lassú vagyok!" - mondogatta). Bár biztos dupla orgazmust okoztam volna neki, amiért elkezdek vele én is kötekedni.

Címkék: hétköznapok bosszankodunk

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr211725382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.02.03. 16:34:47

Az ilyenekkel nem érdemes leállni vitatkozni, nincsenek azon az intelligencia szinten, hogy értelmes vitát lehessen velük folytatni, meg sem értik, mit mondasz, ezért pattognak.
Ne húzd fel magad, postás kalandja mindenkinek volt, van, lesz :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.02.05. 09:16:48

@Vorg a Halhatatlan Báró: nem húztam fel magam, tudom, hogy nem érdemes, csak éppen rettentően elképedtem, hogy mit meg nem engednek maguknak emberek. A legviccesebbet el is felejtettem leírni: miután jól kiosztotta a postás csajt, közölte vele, hogy amúgy, aki postán dolgozik, az legyen udvariasabb... Muhaha :-)
süti beállítások módosítása