Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyárifecske

"Ami visszavetheti az embert a fejlődésben, az a hazugság" (Csernus)

Friss topikok

  • Katzeryn: Ez érdekes elmélet, de többé-kevésbé egyetértek veled. Előbb-utóbb mindenki elkezd élni nemi élete... (2011.01.29. 16:14) Minden jókislányból k.rva lesz egyszer
  • Katzeryn: Jogos az utánagondolás, ez tuti így lett volna. Ha egy ember kezébe hatalom kerül, onnantól kezdve... (2011.01.29. 15:53) A Lucifer-effektus?
  • Katzeryn: De nem csak ilyen rivalizációról lehet szó, mi a helyzet akkor, ha egy megszokott közösségbe jön e... (2011.01.29. 15:45) Női rivalizálás
  • Vorg a Halhatatlan Báró: Te még élsz? :D Írok levelet ha nem megy ki a fejemből, most nem tudok (2010.12.07. 19:28) Még sosem..
  • azallamenvagyok: sajnos eleve pusztítja az egyén felelősségének tudatát egy nagy adag behatás a világban ebből les... (2010.09.28. 10:43) Görcs

Címkék

(Ezt eredetileg az előző bejegyzésemhez írtam kommentként, reagálva a többiek megjegyzéseire. Aztán rájöttem, hogy olyan hosszú, hogy tellik belőle egy újabb bejegyzésre is :-))

A teljes képhez hozzátartozik tehát még ez is.
 
Én rákérdeztem, hogy miért hívott fel engem magához akkor, amikor megismerkedtünk. Elnevette magát, és megjegyezte, hogy látja, csak előjött a pszichológia... Aztán azt mondta azért, mert megkívánt és kölcsönösnek érezte a vonzalmat. Ennyi. Ugyebár ezzel én is így voltam, csak rettenetesen fura volt, hogy már másnap hívott is, hogy találkozzunk megint. És gyakorlatilag kétnaponta találkozgattunk. Most meg már kőkemény randiknál tartunk: vacsora, mozi, séta, közös iszogatás a barátokkal... A legszebb, hogy ő nyomja ennyire a dolgot. De ugyanakkor én már a legelső alkalommal kifejtettem a carpe diem életérzést, amire a második találkozásunkkor azt mondta, hogy tiszteletben tartja.
 
Ahogy feküdtem mellette, és beszélgettünk "rólunk", mondott még valami érdekeset. Illetve többet is, és itt nyugodtam meg teljesen, hogy ő is úgy gondolkozik ahogy én - a látszat ellenére. Azt mondta, hogy úgy van vele, hogy találkozgatunk, közös programjaink vannak, aztán minden szépen kialakul, és majd akkor meglátjuk, hogyan tovább. A végén még hozzátette: "neked sok szeretet kell". Bólogattam. Mire ő: "És én meg sok szeretet tudok adni. Ez a lényeg, nem?"
 
Egyébként elég komoly korkülönbség van köztünk. Szerintem pontosan tudja, hogy nem szabad engem most bezárnia. Mondhatnám úgyis, hogy egy tapasztalt férfi megértésével tekint rám. És ha direkt mondta azt, amit, akkor nagyon betalált. Mert egy csapásra szűnt meg bennem a vágy, hogy pasizzak mellette. Én sem hittem volna!
 
A szerelem kérdése meg korántsem olyan egyszerű. Tudom, hogy furán hangzik, de egészen biztos vagyok benne, hogy egyszerre több embert lehet szeretni, illetve több ember felé alakulhat ki vonzalom. Csak ez társadalmilag nem elfogadott. És ugye így gyereket sem lehet nevelni.
 
Viszont tartom magam ahhoz, hogy mindennek az egónk a gátja. Képtelenek vagyunk elviselni, hogy a párunk számára nem mi vagyunk az egyetlenek - ez kicsit hasonló a testvérek közötti féltékenységhez, vagy akár ahhoz, ahogy egy gyerek féltékeny az anyjára/apjára (de ezeket megtanuljuk kezelni... vagy legalábbis azt hisszük. Mert ha nagyon megkapirgáljuk a felszínt egy csomó olyan családi viszálynak találjuk meg a gyökerét, ami ehhez kapcsolható....:-)).
 
Szóval a hatalmas egó, meg az énközpontúság. Ezért hisszük azt, hogy csak EGY igazi van. Pedig lehet, hogy nem. És oké, gyereket szülni és nevelni, csak stabil környezetben lehet. De én még nem tartok a családalapításnál. Éppen ezért jelenleg a hűség kérdését én totálisan más kontextusban kezelem.

 

U.i.: Még mielőtt más veszi észre az ellentmondásaimat, megjegyezném, hogy tudom, hogy néhány kommenttel ezelőtt azt írtam, a férjem engem ne csaljon meg. Most meg hadoválok itt arról, hogy a hűség egy elcsépelt fogalom. De leszögezem, hogy azt egyrészt hetekkel ezelőtt írtam, azóta fordult egyet velem a világ, és én meg próbálok tempót tartani, másrészt a fenti írásból is kiviláglik, hogy a család kérdése valóban más tészta, mint a fiatalkori párkapcsolatoké. Az előbbit meg még nem egészen tisztáztam magamban, ezért vannak ellentmondások. :-)

Címkék: szex kérdések párkapcsolat pasi megcsalás

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifecske.blog.hu/api/trackback/id/tr531239104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fitz 2009.07.11. 11:01:19

Tényleg lehet, hogy nem egy igazi van, de belénk van nevelve a birtoklási vágy, és én már nem tudok másképp gondolkozni.

A nagy korkülönbséges szeretői kapcsolatokat mindig ferde szemmel nézem. Innentől nem tudok objektíven kommentelni. Amit leírsz aza alapján Te vagy a kívánatos fiatal husika, akit meg lehet dugni és igen 40 X évesen majd én is huszonéveseket szeretnék felvinni a lakásomra, de remélem nem lesz erre szükségem. Szerintem nem sokat jelentesz neki, egy fiatal, szép szexpartner vagy, ezért nem akar csak magának, nem pedig azért mert ő ennyire felnőtt már.
Másik lehetőség szokott még lenni az ilyen apakomplexusos kapcsolatoknál, hogy tényleg odáig van az idősebb férfi a fiatal nőért, mert megfiatalodik, végre nem érzi úgy, hogy eljárt felette az idő és még egy fiatal nőt is el bír csábítani, sőt akár újra tudja kezdeni vele az életét.

Szerintem egyik sem jó hosszútávon, de lehet, hogy csak irigy vagyok. :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.07.11. 12:22:38

@Fitz: na, azért a pasi nem 40 X-es, és csupán csak tíz évecske van köztünk :-) Részemről nem apakomplexus, az tuti. Részéről pedig nem tudom. Hamarosan kiderül. Lehet, hogy valóban csak szexpartnerként kezel (de akkor meg nem értem miért hív moziba, meg vacsorázni), de az is lehet, hogy az évszázad lávsztorija lesz a dologból (szigorúan rózsaszín köd nélkül).

Fitz 2009.07.15. 16:00:41

@nyarifecske: Na jó, akkor majdnem rendben van. :)
De azért +10 fiatal korban még sok.

Viszont én nem akarnék olyan párt, aki nem akarja, hogy hű legyek hozzá. Önző vagyok és egy önző nőt szeretnék. :D

alumi 2009.07.16. 20:35:59

@nyarifecske: A hűség nem olyan dolog, mint a mozi. Nem lehet elhatározni, hogy "oké, holnaptól családot akarok, és akkor hűséges leszek". A hűség vagy bennünk van, mint jellemvonás, vagy nem. Nem hiszek abban, hogy ezt lehet irányítani.
süti beállítások módosítása